Black Friday eMAG 2017. Cum s-a pregătit retailerul pentru vinerea neagră

Black Friday eMAG 2017. Cum s-a pregătit retailerul pentru Black Friday ? Cu investiții substanțiale și aproximativ 4.000 de angajați pregătiți pentru eveniment.

Black Friday a început cu eMAG și alte câteva magazine în 2011. A ajuns în prezent să fie cel mai important eveniment al reducerilor din an și o ocazie perfectă pentru chilipiruri. Black Friday 2017 pică pe 17 noiembrie, cel puțin asta e data la care eMAG își va publica reducerile pe site. Altfel, data tradițională este de 24 noiembrie, pe modelul americanilor pentru Black Friday.

Citește și: BLACK FRIDAY 2017. CAND SUNT REDUCERILE DE VINEREA NEAGRA

Cu două săptămâni înainte de Black Friday, eMAG a susținut o întâlnire cu oameni din presă ca să-și prezinte tehnologiile, oamenii și planurile pentru dezvoltarea în România. Firesc, au fost discutat și detalii despre Black Friday 2017 și cum se asigură retailerul că nu va avea probleme.

Cât a investit eMAG pentru Black Friday 2017

Retailerul a investit 10 milioane de euro (în șase luni) în optimizarea proceselor din depozit. Acum are la dispoziție un spațiu de 125.000 de metri pătrați pentru fluxul necesar de Black Friday. De asemenea, are cel mai mare și mai rapid sistem de sortare din România! Unul despre care reprezentanți eMAG susțin că nu e disponibil nici la curieri. Și dacă tot a venit vorba despre cei care îți livrează produsul, pentru Black Friday 2017 eMAG are contract cu 20 de firme pentru livrat.

Citeste si: BLACK FRIDAY 2017. CUM SA CUMPARAM INTELIGENT DE BLACK FRIDAY

De Black Friday 2016, eMAG a avut 300 de oameni în depozit care sortau produsele. Susține că în 2017 nu mai e cazul pentru un număr așa de mare, că automatizarea va eficientiza fluxul acesta. În același, te-ar mai putea interesa că eMAG, pentru Black Friday, a regândit puțin ambalarea produselor. Poate nu înseamnă mult, dar dacă tu comanzi trei produse de Black Friday, acestea nu veneau toate într-un colet, ci erau trei diferite, cu trei produse mici, care ar fi intrat într-un singur pachet. „O bună parte din investiție s-a dus în această capacitate de consolidare a produselor, adică dacă vei comanda un telefon cu o husă și un stylus, toate vor veni într-o cutie“, susține eMAG.

La sfârșit de octombrie, platforma eMAG Marketplace a ajuns la 6.000 de parteneri! Aceștia completează oferta magazinului cu circa 1,7 milioane de produse. eMAG are circa 200.000 de produse, iar de Black Friday a anunțat că va avea peste două milioane de produse în ofertă. Din Marketplace vor participa circa 4.000 de parteneri.

Un site eMAG cât mai clar pentru Black Friday 2017

Anual, eMAG a explicat cum a crescut capacitatea serverelor și cum acestea vor face față fluxului. La întâlnirea dedicată detaliilor despre ce-i în spatele platformei s-a concentrat mai mult pe cum a îmbunătățit experiența de utilizare, fapt care te va ajuta și de Black Friday 2017. Astfel, informațiile sunt mai clar afișate (cine vinde produsul, când e estimată livrarea, în ce showroom e, detalii despre stoc etc.), algoritmi de machine learning (inteligență artificială) pentru afișare produse și a mizat mult pe review-uri de la clienți.

Citește și: BLACK FRIDAY 2017 UMBRIT DE CHINA! SINGLES DAY ESTE UN EVENIMENT ULUITOR

De acestea vei ține cont, cel mai probabil, când vrei să profiți de-o reducere de Black Friday. De la începutul anului până acum au fost adunate circa 675.000 de recenzii de la clienți.

Sursa text playtech.ro.