Cele mai bine vândute produse Volkswagen nu sunt mașinile! Nu o să crezi care este produsul cu cel mai mare succes

Volkswagen Golf este cel mai bine vândut model al producătorului auto german, dar – surprinzător – acesta nu este cel mai bine vândut produs al companiei. Câștigătorii acestui titlu sunt popularii cârnați Volkswagen, unii dintre cei mai delicioși de pe piață, spun consumatorii.

Volkswagen produce cârnați la fabrica de mașini din Wolfsburg, Germania, de aproape 50 de ani. Cârnatul tradițional este o parte atât de importantă a culturii și istoriei companiei, încât are chiar propriul cod de piese auto: 199.398.500 A.

La Volkswagen, producția de mezeluri a început în 1973 și inițial era destinată exclusiv restaurantelor companiei, pentru propriii angajații. Cu timpul, însă, Volkswagen a început să vândă cârnați pe stadioane și în magazinele germane, iar oamenii pur și simplu nu se mai săturau. Deoarece cârnații au fost creați inițial pentru personalul companiei, sunt produse de cea mai bună calitate și au câștigat de-a lungul anilor mai multe premii la târguri și expoziții alimentare.

Chiar dacă 40% dintre cei aproximativ 6.7 milioane de cârnați Volkswagen produși de departamentul alimentar al gigantului auto sunt consumați de angajații companiei, cererea din afară este enormă. Majoritatea cârnaților sunt vânduți printr-o rețea mare de supermarketuri și ajung la clienți din 11 țări. La început, Volkswagen producea cârnații din carne de vită și carne de porc de la o fermă deținută de companie, dar acest lucru nu mai este posibil astăzi, din cauza cererii în creștere.

Totuși, carnea este încă obținută de la fermele locale, iar calitatea este la fel de ridicată ca la început. Dietmar Schulz, actualul șef al diviziei de produse alimentare de la Volkswagen, susține că mezelurile sunt populare mai ales în Bavaria, care are o veche tradiție a cârnaților. „Sunt doar niște cârnați, dar sunt populari în toate clasele societății. Tuturor le plac, chiar și managerilor de nivel înalt, care altfel ar mânca trufe ”, a declarat Schulz pentru Ozy Magazine.

Rețeta cârnaților Volkswagen este un secret bine păstrat, însă, potrivit unor surse, unul dintre motivele succesului este conținutul ridicat de carne și procentul scăzut de grăsimi. Carnea de vită a fost eliminată din rețetă în perioada de criză „bolii vacii nebune” din anii ‘90, însă carnea de porc utilizată are doar 20% grăsime, comparativ cu 35% sau mai mult, cum e în majoritatea mezelurilor.

Carnea este amestecată cu sare, piper, curry și ghimbir, și ambalată în membrane de 13 sau 25 centimetri. Cei 30 de angajați din departamentul alimentar al Volkswagen produc între 18.000 și 20.000 de cârnați în fiecare zi. Interesant este că Volkswagen produce, de asemenea, propriul său ketchup picant, dar acesta nu este la fel de popular precum cârnații. În fiecare an, se vând aproximativ 600.000 de sticle.

Sursa traducere: incredibilia.ro

Sursa foto: bild