marți, februarie 7, 2023
Rss
Advertisement
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Homepage

Cine este DAN MARIAN COSTESCU, propus ministru al Transporturilor in Guvernul CIOLOS

Olga Teodorescu de Olga Teodorescu
noiembrie 15, 2015
2 Minute durata de citit
84
1
DAN MARIANCOSTESCU, PROPUNERE, DACIAN CIOLOS, FUNCTIE, MINISTRU, TRANSPORTURI, CFR, EXPERIENTA BOGATA, TRANSPORTURI
87
SHARES
435
VIZUALIZARI
Share on FacebookShare on Twitter

DAN MARIAN COSTESCU, propunerea lui DACIAN CIOLOS pentru functia de ministru al Transporturilor, este director executiv (CEO) la CFR din martie 2015 si are o experienta bogata in domeniul transporturilor.

DAN MARIAN COSTESCU are 46 de ani si este absolvent al Universitatii Politehnice din Bucuresti in anul 1993, specializarea Material Rulant de Cale Ferata. El a ocupat, de-a lungul carierei, mai multe functii de conducere la Registrul Feroviar Roman, a fost directorul Autoritatii Feroviare din Romania.

De asemenea, DAN MARIAN COSTESCU a infiintat, dezvoltat si a condus companii din domeniul ingineriei feroviare, precum Forschung Mess – und Daten-Technik Zentrum (Germania) si Sistematic Engineering (Romania), potrivit CV-ului postat pe site-ul CFR.

CITESTE SI: DACIAN CIOLOS si-a prezentat ECHIPA MINISTERIALA: Am urmarit sa am oameni cu EXPERIENTA BOGATA, dar si TINERI cu o PREGATIRE SOLIDA. UPDATE

In primavara acestui an, cand DAN MARIAN COSTESCU a fost numit director general al CFR, compania arata, intr-un comunicat, ca “Experienta profesionala acumulata in cei peste 20 de ani de activitate in domenii precum management, dezvoltare de afaceri feroviare, conducere si implementare de proiecte, consultanta feroviara, cercetare sau academic, i-a permis lui Dan Marian Costescu ocuparea pana in prezent a unor pozitii reprezentative in companii private sau de stat, din Romania si Europa, din domenii precum industrie sau exploatare feroviara.

CITESTE SI: Propunerea lui DACIAN CIOLOS pentru MINISTERUL ENERGIEI

A fost responsabil individual sau in echipe complexe, pentru strategiile de achizitie, restructurare, repozitionare pe piata sau integrare in structura dorita de actionariat, ori autoritatea tutelara a unor companii precum: Romvag (Romania), Karsdorfer Eisenbahn – KEG/Cale Ferata Privata (Germania), Autoritatea Feroviara Romana (AFER).”

Sursa foto: gandul

loading...
Articolul Anterior

PROGNOZA METEO. Cum va fi VREMEA luni si marti

Urmatorul Articol

Cine este CLAUDIA MOARCAS, propusa la Ministerul Muncii

Similare

Programe guvernamentale de finanțare pentru energie verde
Homepage

Programe guvernamentale de finanțare pentru energie verde

decembrie 28, 2022
Placarea cu lemn a scărilor interioare și avantajele acestei abordări
Homepage

Placarea cu lemn a scărilor interioare și avantajele acestei abordări

decembrie 12, 2022
Idei de cadou de Secret Santa la 50 lei
Homepage

Idei de cadou de Secret Santa la 50 lei

decembrie 7, 2022

Comments 1

  1. DAN M. COSTESCU, MANDRIA LUI CIOLOS? says:
    7 ani ago

    DAN M. COSTESCU mandria guvernului CIOLOS ?

    Mai este o luna pana cand mersul trenurilor de calatori se va schimba din nou.
    Insa, deja directorii generali ai CFR Calatori si CFR SA impusi de fostul ministru al Transporturilor-Ioan Rus, Iosif Szentes si Dan M. Costescu, aproape au finalizat noul mers al trenurilor pentru anul viitor.
    Insa, potrivit informatiilor , cei doi directori, dar in mod special Iosif Szentes, a avut grija sa „țeasa” mersul trenurilor in interesul operatorilor privati de transport feroviar de calatori.
    Astfel, in noul mers, care va intra in vigoare la 12 decembrie 2015, vor fi incluse o multime de trenuri ale operatorilor privati, circa 30-40 de garnituri, pe rutele cele cele mai rentabile ale CFR Calatori, la ore de traficmaxim si cu doar 10-15 minute inainte de plecare din statie a trenurilor operate de compania de stat.
    Adica, sunt incluse in grafic ca sa fure clientii de la CFR Calatori si astfel trenurile de stat sa mearga goale iar ale privatilor sa fie pline de calatori.
    Aceste aranjamente sunt deja tesute perutele Ploiesti-Bucuresti si retur, Bucuresti-Brasov, Ploiesti-Buzau, Bucuresti-Craiova, Timisoara-Arad, Brasov- Sf Gheorghe- Miercurea Ciuc si multe alte rute pe care smecherii din Ministerul Transporturilor, CFR Calatori si CFR SA le stiu si le aranjeaza de ani buni. Practic , CFR Calatori este sabotata direct de catre directorul general Iosif Szentes si de cel de la CFR SA- Dan M. Costescu, si astfel, incasarile companiei de stat se vor reduce substantial iar in acest mod se indreapata rapid spre faliment, spre marea bucurie a baietilor destepti care roiesc in jurul caii fertate.
    De noul mers al trenurilor va beneficia in primul rand „Regiotrans” Brasov, dirijata acum de catre Valentin Dorobantu, fostul director care a devalizat CFR Calatori.
    Pe masa ministrului Transporturilor- Iulian Matache au ajuns deja o multime de sesizari in acest sens, mai ales la adresa lu Iosif Szentes, dar degeaba, cainii latra, trenul trece, iar baietii destepti isi isi umfla conturile cu banii de la stat.
    Iosif Szenteş, garantul băieţilor deştepţi.
    Prin manevrele girate in anul trecut si anul asta de catre fostul ministru al Transporturilor- Ioan Rus, si acum de catre Iulian Matache, s-a ajuns ca CFR Calatori sa fie la un pas de a fi trasa pe linie moarta. Practic, prin subfinantarea si impunerea unui management dezastruos s-a facut si se fac jocurile operatorilor privati de transport feroviar de calatori, ceea ce va conduce la falimentarea companiei de stat.
    Nu trebuie omis faptul ca udemeristul Iosif Szentes este cel care impreuna cu fostul director Valentin Dorobantu, au tesut, incepand din 2012, mersul trenurilor de calatori in interesul operatorilor privati.
    Intre timp, operatorii privati de transport feroviar de calatori continua sa pirateze pe multi bani publici CFR Calatori cu ajutorul baietilor destepti din minister si compania de stat.
    De fapt, prin Ministerul Transporturilor se vehiculeaza ideea ca de la numirea lui Iosif Szentes la sefia CFR Calatorii, adevaratul director este tot Valentin Dorobanu, aflat astazi la butoanele societatii private Regiotrans Brasov.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • Mondonews
  • Stiri
  • Administratie
  • Sport
  • Life
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Servicii SEO Bucuresti, profesionale © adfel.ro

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In