CONTRACTUL pentru ZECE KILOMETRI din AUTOSTRADA Brasov-Oradea a fost semnat

CONTRACTUL pentru constructia lotului doi al AUTOSTRAZII Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea a fost semnat cu asocierea Strabag-Straco, a anuntat miercuri Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).

CONTRACTUL a fost atribuit in urma finalizarii licitatiei deschise. Lotul de AUTOSTRADA este cuprins intre Ungheni si Ogra si are o lungime de ZECE KILOMETRI. Contractul este in valoare de 252 milioane de lei. Lucrarile vor dura 12 luni. Perioada de garantie va fi de patru ani.

Citeste si: RECEPTIA primului lot al AUTOSTRAZII NADLAC-ARAD, AMANATA din cauza unor LUCRARI NEEXECUTATE

Potrivit sursei citate, finantarea proiectului este asigurata in proportie de 85 la suta din fonduri de coeziune, restul urmand sa fie asigurat din bugetul de stat.

Contractul prevede si remedierea eventualelor defecte ale lucrarilor in perioada de notificare a acestora prevazuta in document.

Citeste si: STUDIUL DE FEZABILITATE pentru AUTOSTRADA SIBIU-PITESTI, actualizat cu 6,5 milioane de euro

CNADNR anuntase inca de pe 27 ianuarie atribuirea celor cinci loturi de pe autostrada Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, in urma finalizarii procedurilor de licitatii publice, insa semnarea contractelor a mai asteptat expirarea perioadei in care celelelte firme puteau depune contestatii.

Pana acum, contractul pentru cei zece kilometri de pe lotul 2 Ungheni-Ogra este singur care a fost semnat.

Cele cinci loturi au o lungime lungime totala de 56,51 kilometri si fac parte din Autostrada A3, Brasov – Cluj – Bors.

In cazul Sectiunii 2A: Ogra – Campia Turzii Lot 1,2,3, licitatia publica a fost lansata in 22 iunie 2014, iar deschiderea ofertelor s-a facut pe 5 septembrie 2014.

In cazul Lotului 1 – Targu Mures – Ungheni + drum de legatura si a Lotului 2 – Ungheni – Ogra, licitatia publica a fost lansata pe 10 iulie 2014, iar deschiderea ofertelor s-a facut pe 19 septembrie 2014.

In total, pentru realizarea celor aproape 52 de km de autostrada si 4,7 km de drum de legatura, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania va plati aproximativ 1,16 miliarde de lei, adica aproape 262 de milioane de euro, mare parte provenind din fonduri europene nerambursabile.