Cum poti utiliza Facebook pentru a aduce trafic pe site-ul tau

Intr-un studiu recent, Facebook a fost desemnat site-ul cel mai folosit de social networking din intreaga lume, dar si cel mai frecventat site din 126 din cele 137 de tari studiate. Tinand cont de acest lucru, departamentele de marketing ar trebui sa analizeze modul in care acestea pot utiliza reteaua Facebook pentru a indeplini obiectivele companiei.

Pentru companiile de hosting si nu numai, Facebook poate fi o sursa importanta de trafic, daca este folosit cum trebuie. Iata cateva sfaturi:

1) Concentrati-va pe continutul vizualNoul design Timeline pune accentul pe continut vizual, fapt care ar putea necesita o usoara schimbare a strategiei dvs. de marketing. Astfel, daca pana acum nu obisnuiati sa adaugati o imagine la fiecare din mesajele postate pe Facebook, iata ca acum este momentul sa faceti acest lucru.

2) Facebook nu e TwitterChiar daca acest lucru pare evident, exista o multime de business-uri care au inceput sa utilizeze Facebook precum Twitter, fie prin auto-publicarea tweet-urilor de pe Twitter pe Facebook, fie prin postarea de mesaje scurte, de pana in 140 de caractere.

Astfel, se pierd beneficiile utilizarii continutului vizual, cum ar fi imaginile si clipurile video. Utilizati Facebook pentru a scoate in evidenta personalitatea afacerii dVs., prin postarea de fotografii ale angajatilor, punand intrebari si incurajand comentariile. Nu lasati eficienta sa va afecteze negativ strategia de marketing.

3) Includeti link-uri catre site-ul dvs. in toate mesajeleAcesta este un element cheie! Daca obiectivul dvs. de pe Facebook este sa aduceti cat mai mult trafic pe site-ul companiei, asigurati-va ca includeti link-uri catre acesta in toate mesajele. Veti primi un bonus si in page ranking-ul Google in cazul in care link-ul duce o persoana catre o pagina cu continut relevant pentru mesajul de pe Facebook.

4) Jucati-va cu meme-uriData viitoare cand utilizati Facebook la locul de munca in scop recreativ (cu totii facem acest lucru), stati cu ochii-n 4 pentru a gasi orice emoticon meme care ar putea primi multe comentarii sau share-uri.

Apoi, ganditi-va cum ati putea sa va creati propria dvs. versiune a acelui meme pentru industria in care activati, asigurandu-va ca este in continuare relevant si legat de brand-ul dvs.

5) Rata conversieRata de conversie a traficului va arata cat trafic a generat Facebook pe site-ul dvs. De aceea, nu uitati sa masurati periodic traficul. In plus, analizarea interesului fata de pagina dvs. de Facebook este important pentru a sti daca utilizatorii sunt sau nu interesati de continutul dvs.

Daca rata de conversie este mica, inseamna ca nu reusiti sa atragi multi vizitatori pe site-ul companiei dvs.