Cum realizăm proiectarea pentru printare cărți de vizită

O carte de vizită reprezintă următorul pas în a face ca afacerea dvs să devină realitate. Și pentru mulți clienți potențiali, este prima interacțiune pe care o vor avea cu marca dvs. – deci, asigurați-vă că este una pozitivă.

Cartea dvs. de vizită este adesea prima dvs. introducere pentru potențialii clienți și asociați. Este un instrument principal de marketing pentru multe întreprinderi. Găsirea unei companii care să facă o treabă excelentă în printare cărţi de vizită va fi importantă pe măsură ce nevoile dvs. de marketing și imprimare cresc.

O carte de vizită proiectată cu atenție face mai mult decât a transmite informațiile dvs. de contact. Vă va face să arătați profesionist, să creați încredere în fața clienților și să vă diferențiați de concurenţă. Dar, înainte de a începe să oferiți cărți de vizită tuturor celor pe care îi întâlniți, trebuie să vă întrebaţi cum puteţi alege printare cărţi de vizită? Cum le puteți face să iasă în evidență? Răspunsul: o combinație atentă a informațiilor pe care le includeți și a modului în care le prezentați.

Iată cum să proiectați o carte de vizită:

Sfaturi pentru proiectare și printare cărţi de vizită eficiente:

Luați în considerare piața dvs ţintă. Ca în cazul oricărei campanii de marketing, înainte de a vă angaja în proiectarea și printarea cărților dvs. de vizită, luați în considerare următoarele întrebări:

Răspunsurile dvs. la aceste întrebări vor avea un impact direct asupra deciziilor pe care le veți lua cu privire la printare cărţi de vizită.

Ce informații va conține cartea dvs. de vizită?

Pe măsură ce digitalul a preluat comunicările comerciale, multe companii când aleg printare cărţi de vizita optează să adauge şi o serie de informații noi: site-ul web, adresa de e-mail, ID-urile rețelelor sociale etc. Și aceasta este o problemă, deoarece cu cât puneți mai mult pe cărţile de vizită, cu atât mai puțin probabil oamenii vor citi sau își vor aminti detaliile importante.

Iată câteva linii directive cu privire la informațiile text pe care să le includeți pe cărţi de vizită:

Doriţi o carte de vizită cu două fețe? Cărțile de vizită au două fețe. Păstrarea din spate goală are valoare, mai ales dacă vă veți afla într-o situație în care destinatarul va dori spațiu pentru a scrie informaţii despre dvs. și afacerea dvs. Pe de altă parte, partea din un spaţiu valoros în printare cărţi de vizită.

Iată câteva idei pentru a folosi partea din spate a cărţii de vizită pentru a le face un instrument de marketing mai eficient:

Proiectarea unui logo eficient: sigla dvs. de afaceri și culorile de marketing sunt identitatea dvs. de marcă şi sunt foarte importante în printare cărţi de vizită. Când oamenii vă văd logo-ul, trebuie să se gândească imediat la ceea ce faceți și la modul în care le-ar fi de folos. Specialiștii în marketing și experții în afaceri recomandă cu tărie crearea unui logo profesional.

Iată câteva linii directoare pentru proiectarea unui logo:

Selectarea celor mai bune opțiuni de printare cărţi de vizită

Când comandați cărţi de vizită, va trebui să alegeți dintre următoarele opțiuni:

Cărțile de vizită sunt relativ ieftine, precum și ușor de proiectat și de comandat. Deci, mergeți mai departe și încercați diferite stiluri, hârtii, acoperiri, modele și așa mai departe. Apoi, observați modul în care oamenii răspund la ele. În cele din urmă, o să aveţi cărţi de vizită aşa cum v-aţi dorit, care o să fie cel mai bun instrument de marketing.