Cum s-au vazut cele doua DEZBATERI electorale IOHANNIS-PONTA in ONLINE

mediaTRUST a publicat, joi,un raport privind vizibilitatea in mediul online a celor doua dezbateri electorale televizate, transmise marti si miercuri de Realitatea TV si B1 TV, care i-au avut ca protagonisti pe Victor Ponta (PSD) si Klaus Iohannis (ACL).

Datele primei dezbateri

Candidatii la Presedintie Victor Ponta (PSD) si Klaus Iohannis (ACL) au participat, marti (11 noiembrie), la prima dezbatere electorala televizata din cursa pentru alegerile prezidentiale. Astfel, compania amintita a prezentat vizibilitatea evenimentului in mediul online, in intervalul 11 noiembrie, ora 19.00 – 12 noiembrie, ora 10.00. Subiectul dezbaterii a fost preluat in 6.952 de materiale din mediul online.

In perioada monitorizata, Victor Ponta a avut 5.954 de mentiuni in contextul dezbaterii, dintre care 2.366 au fost inregistrate in online-ul clasic, iar 3.588 au fost inregistrate in social media.
Contracandidatul sau, Klaus Iohannis, a inregistrat 4.644 de mentiuni, 2.659 fiind in social media si 1.985 pe site-urile de stiri.

Analiza a luat in calcul peste 2000 de publicatii on-line, conturile publice de Facebook si Twitter ale utilizatorilor romani si peste 30.000 de bloguri si forumuri. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Citeste si: RARES BOGDAN VINE CU EXPLICATII DUPA ESECUL PRIMEI DEZBATERI PONTA-IOHANNIS

A doua dezbatere

Victor Ponta si Klaus Iohannis au participat, miercuri (12 noiembrie 2014), la cea de-a doua dezbatere electorala televizata din cursa pentru alegerile prezidențiale. mediaTRUST a prezentat vizibilitatea evenimentului in mediul online, in intervalul 12 noiembrie, ora 19.00 – 13 noiembrie, ora 10.00. Subiectul celei de-a doua dezbateri a fost preluat in 6.175 de materiale din mediul online, mai puțin cu 777 de materiale fața de prima dezbatere, care a inregistrat 6.952 de materiale (articole, postari).

In perioada monitorizata, Klaus Iohannis, a inregistrat 4.193 de mentiuni, 2.115 sunt in social media si 2.078 pe site-urile de stiri. Victor Ponta a avut 5.435 de mentiuni in contextul dezbaterii, dintre care 2.254 au fost inregistrate in online-ul clasic, iar 3.181 au fost inregistrate in social media.

Analiza a luat in calcul peste 2000 de publicatii on-line, conturile publice de Facebook si Twitter ale utilizatorilor romani si peste 30.000 de bloguri si forumuri. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

mediaTRUST Romania, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, ofera clientilor sai acces la informatiile aparute zilnic in mass media (presa scrisa, online, radio si TV) din 15 tari din Europa Centrala si de Est. Din 2004 suntem membri ai organizatiei internationale de elita FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar in 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Roman de Audit Transmedia) si ARMA (Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor).