Cum să alegeți cele mai bune ambalaje personalizate?

Doriți să vă împachetați lucrurile? Sau vă mutați într-un loc nou? Sau ați început o nouă afacere? Sau conduceți afaceri cu produse alimentare și nu numai? Există un lucru în comun pentru cele de mai sus și acestea o reprezintă ambalajele personalizate. Până în prezent, ați comandat mii de cutii personalizate, dar v-ați gândit vreodată să apelați la o tipografie pentru ambalaje și să le personalizați? Din ce sunt făcute aceste cutii? Cât costă? Care este procesul de personalizare? Cum puteți obține forma și calitatea perfectă a dimensiunii? Cu siguranță aveți multe întrebări iar mai jos o să regăsiți câteva dintre răspunsuri.

Dacă intenționați să începeți o afacere, atunci în primul rând trebuie să căutați o tipografie ambalaje. Proiectarea tipăririi de cutii personalizate nu este deloc înfricoșătoare însă trebuie să aveți o tipografie ambalaje care să aibă echipamente de formare și lipire automatizată a ambalajelor precum și alte utilaje de ultimă generație pentru ștanțare și finisaje speciale ambalaje.

Ce sunt ambalajele personalizate?

Sunt acele cutii pe care le puteți crea în orice dimensiune, culoare, formă și calitate. Sunt cunoscute sub numele de cutii personalizate. Fiecare utilizare a acestor cutii este extrem de diferită.

Alegerea materialului

Primul lucru pe care ar trebui să îl luați în considerare atunci când alegeți tipografie ambalaje este materialul. Hârtia și cartonul sunt considerate a fi printre materialele cele mai sustenabile din perspectiva protecției mediului, fiind posibilă reciclarea de până la 7 ori. Tiparul offset reprezintă soluția potrivită pentru ambalajele de produs realizate din carton duplex. De asemenea, se mai poate utiliza carton ondulat pentru ambalajele colective, realizate în tiraje mici și medii.

Alegerea fontului

Tipul de font pe care îl utilizați face o diferență uriașă în designul și aspectul ambalajului. Gândiți-vă la marca dvs, la imaginea brandului și la ce doriți să comunicați. Fonturile exprimă, de asemenea, emoții și idei. De exemplu, dacă imaginea mărcii dvs. este distractivă și colorată, este de la sine înțeles că designul ambalajului dvs. va avea o mulțime de culori și modele luminoase. O altă includere în design ar putea fi includerea unui font decorativ.

De asemenea, mărimea scrisului trebuie să o aveți în vedere. Ar trebui să fie proeminent, dar, de asemenea, să nu aglomereze celelalte elemente de branding. Rețineți o ierarhie a celor mai importante cuvinte, de exemplu, numele mărcii dvs., care ar trebui să fie cel mai îndrăzneț și cel mai mare. După aceasta, celelalte detalii, de exemplu, hashtag, slogan, ar trebui să fie într-un font mai mic, dar lizibil. Toate cerințele dvs le puteți prezenta atunci când alegeți o tipografie ambalaje pentru a vă printa cutiile personalizate.

Includeți doar ceea ce este necesar

Datorită faptului că veți avea tendința de a dori să includeți cât mai multe detalii pe ambalaje, există posibilitatea de a le copleși cu o cantitate prea mare de informații. Doriți să oferiți clienților dvs. cât mai multe informații pentru ca aceștia să știe totul despre produsul dvs. și despre marca dvs. Acest lucru vă poate duce la compromisuri cu alte elemente, cum ar fi dimensiunea și tipul fontului. Desigur, doriți vă deosebiți de concurenții dvs. Cantitatea de informații pe care le puneți pe ambalaj este importantă. Da, clienții dvs. vor să știe despre produs, dar probabil nu trebuie să știe chiar toate informațiile. Puteți folosi oricând alte forme de marketing pentru a vorbi despre gama dvs. mai largă de produse.

Procesul de printare

Odată ce ați ales stilul perfect, acum vine momentul pentru cutii tipărite personalizat. În acest proces, trebuie să fiți foarte precauți când alegeți tipografie ambalaje. Prezentarea contează foarte mult. Fiți specific cu ceea ce vă doriți deoarece o tipografie ambalaje de renume va putea să vă ofere servicii de consultanță, logistică și suport vânzare.

Nu uitați de buget

La fel ca în majoritatea strategiilor de marketing, bugetul va avea un impact mare asupra a ceea ce puteți și nu puteți face. Când veniți cu limita dvs. de cheltuieli, asigurați-vă că aveți un buget alocat pentru tipografie ambalaje.

Ce atrage clienții?

Acesta este unul dintre cele mai mari domenii pe care trebuie să le definiți atunci când veniți cu planul dvs. pentru tipografie ambalaje. De la materiale până la culori, fiecare aspect al ambalajului dvs. trebuie să fie optimizat pentru a atrage publicul destinat. Petreceți timp cercetând ceea ce va avea cel mai mare impact și încorporați constatările dvs. în designul final.

Fiecare afacere își propune să își dezvolte activitatea conform ultimelor tendințe. Dacă acordați atenție articolelor esențiale pentru clienți, aceștia vor înțelege că aveți o companie pe care se pot baza. Alegerea de cutii personalizate poate fi o sursă excelentă de promovare a mărcii dvs.

Toate soluțiile și modelele de ambalare pot fi complet personalizate pentru a se potrivi atât produsului dvs., cât și mărcii dvs. Companiile dintr-o mare varietate de industrii folosesc ambalajele personalizate ca o modalitate inovatoare de a adăuga o notă distinctă produselor lor, în special produselor care arată similar de la producător până la fabricare. Ambalajul personalizat poate îmbunătăți întreaga experiență a produsului dvs. pentru un consumator.