Cum să decideți între ofertele de locuri de muncă

Primirea a doua oferte de munca poate fi atat o binecuvantare, cat si un blestem. Utilizati aceste sfaturi pentru a afla cum sa alegeti intre ofertele de locuri de munca.

Ti-ai rafinat CV-ul si scrisoarea de intentie, ai stralucit in interviuri, ai ramas pozitiv si optimist cand procesul a fost lent.

A avea mai multe oferte de munca pentru a alege este un lux, indiferent de cum ar arata piata locurilor de munca. Cu toate acestea, s-ar putea sa nu vi se para asa in timp ce va preocupati de oferte, marind detaliile care nu conteaza si simtind presiunea de a actiona rapid.

Prima dvs. miscare, daca nu ati facut-o deja, este sa primiti ambele oferte in scris. Va va fundamenta urmatorii pasi pentru a invata cum sa alegeti intre oferte de munca si va va oferi informatiile de care aveti nevoie pentru a lua o decizie. Dupa ce ai documentele ofertei, iata trei pasi de parcurs pentru a-ti organiza gandurile si a te ajuta sa eviti sa iei o decizie pe care ai putea sa o regreti.

1. Informeaza-te

Ati avut ocazia sa va cunoasteti viitorul manager, posibil chiar si cativa colegi de munca. In agitatia interviurilor, este greu sa fii prezent la micile detalii ale imprejurimilor si interactiunilor tale. Acum este momentul sa le amintim.

Ai incredere in instinctele tale inainte de a accepta o oferta de munca! Odata am avut un interviu de angajare in care interactiunile mele cu un posibil coleg de serviciu au fost putin in timpul interviului de grup.

2. Prioritizeaza

Pachete de despagubire, asigurari de sanatate, contributii catre stat, cod vestimentar – compararea celor din doua sau mai multe companii va poate ameti! Este aproape prea mult sa tii minte toate aceste detalii.

Sa-l scoatem pe hartie si sa il organizam intr-un mod care sa fie util in procesul de luare a deciziilor pentru acceptarea unei oferte de munca.

Internetul este plin de sfaturi contradictorii cu privire la modul de a alege intre ofertele de locuri de munca. Unele site-uri va sugereaza sa va opriti pentru timp, in timp ce altele va recomanda sa faceti o analiza complexa a ofertelor, astfel incat sa puteti lua o decizie in cunostinta de cauza.

Transparenta este esentiala pentru a profita la maximum de situatia dvs. Spuneti-le ca sunteti interesat de compania lor si ca luati in considerare mai multe oferte. Cereti-le ajutorul pentru a clarifica punctele cheie ale ofertei sau pentru a completa punctele care lipsesc. Rezultatul ideal este ca accepti oferta care se potriveste cel mai bine.

Mai presus de orice, amintiti-va ca daca alegeti, va puneti intr-o pozitie de putere. Uita-te la ceea ce vei castiga prin acceptarea unei oferte de locuri de munca si nu uita de ultimul pas dupa ce acceptati oferta, depunerea unei cereri de demisie la locul de munca.