Cumparaturi online: Romanii nu cheltuie mai mult de 100 de euro

Mai mult de jumatate dintre romanii care fac cumparaturi pe internet nu cheltuie mai mult de 100 de euro pentru cel mai scump produs sau serviciu achizitionat. Datele sunt cuprinse intr-un studiu realizat de compania de cercetare de marketing Daedalus Millward Brown.

Dintre romanii care au facut cumparaturi online in ultimele sase luni, 25,6% au alocat intre 91 si 255 lei (21-50 euro), 18% intre 226 si 450 lei (51-100 euro) si 16% intre 1 si 90 lei (1-20 euro).

Un procentaj important, de 23,3%, este inregistrat si in cazul persoanelor care aloca intre 451 si 1.300 lei (101-300 euro) pentru achizitii de pe internet.

La extrema cealalta, la fiecare 100 de cumparatori online din Romania exista unul care in ultimele 6 luni a achizitionat un produs sau serviciu cu valoare mai mare de 1.000 euro.

Citeste si: SFATURI PENTRU CUMPARATURILE ONLINE: NU PLATITI IN AVANS BUNURILE COMANDATE PRIN INTERNET DE LA NECUNOSCUTI

De asemenea, numarul femeilor care au cumparat doar lucruri cu valoare redusa (pana in 20 de euro) de pe internet in ultima jumatate de an este aproape dublu fata de cel al barbatilor aflati in aceeasi situatie (21,7% femei versus 12,6% barbati).

Pe de alta parte, pe masura ce varsta creste, cumparatorii tind sa cumpere produse din ce in ce mai scumpe online. De exemplu, procentajul celor care au achizitionat in ultimele sase luni cel putin un produs mai scump de 100 euro este de 17% in randul tinerilor (18-24 ani) si creste la 41% pentru categoria 25-44 ani si la 58% pentru cei cu varsta intre 45 si 55 ani, se mai arata in studiul citat de Mediafax.

Studiul a fost realizat prin interviuri online pe un esantion de 600 respondenti din panelul Daedalus Online si este reprezentativ pentru populatia utilizatorilor de internet cu varsta cuprinsa intre 18 si 55 ani.

Sursa foto: recommender.strands.com