DAN SOVA: Activitatea mea in fruntea infrastructurii este apreciata de premierul PONTA

DAN SOVA s-a retas din fruntea MINISTERULUI TRANSPORTURILOR si tine sa subliniaze ca nu din cauza unui esec in ceea ce priveste infrastructura, ci pentru a se implica in camapnia electorala a PSD.

“In ceea ce priveste incompetenta, vreau sa stiti ca activitatea mea in fruntea infrastructurii, in general, pentru ca vorbim si de mandatul la DPIIS si in fruntea Ministerului Transporturilor, este una apreciata la cel mai inalt nivel foarte bine de premierul Victor Ponta si, de altfel, chiar anecdotic, m-as putea intreba cum sa fie vorba despre incompetenta cand, in anul 2013, am absorbit fonduri europene cu 130 de milioane de euro mai mult decat in perioada 1 ianuarie 2007 — 31 decembrie 2012?

Citeste si: DAN SOVA a demisionat de la Ministerul Transporturilor. PONTA l-a propus OFICIAL pe IOAN RUS – UPDATE

In sase ani am absorbit 430 de milioane de euro, iar in 2013, intr-un singur an, am absorbit 569 milioane de euro, facand 148% absorbtie fonduri europene. Cum poate fi vorba despre incompetenta, cand am reusit sa facem strategia de absorbtie a celor 3,2 miliarde de euro care erau sa fie pierdute la finele lui 2013, aferente anilor 2007 — 2012, de incompetenta ministrilor anteriori si am facut strategia de absorbtie si am reusit sa trecem prin Guvern memorandumurile privind strategia si pe autostrazi si pe cai ferate si pe naval si pe aerian in aceste trei sau patru luni, cate au fost de mandat la Ministerul Transporturilor?”, a declarat SOVA in cadrul conferintei prin intermediul careia si-a anuntat demisia.

Fostul ministru a mai spus ca a inaugurat 242 kilometri de autostrada in doi ani si a promovat proiecte noi de autostrada.

Citeste si: Dupa DAN SOVA, inca un MINISTRU isi va anunta DEMISIA din GUVERN

“Cum sa fie vorba de incompetenta, cand am inaugurat 242 de kilometri de autostrada in doi ani? Cum sa fie vorba de incompetenta, cand am promovat proiecte noi de autostrada si le recapitulez: Lugoj — Deva, loturile 2, 3, 4, Timisoara — Lugoj 2, Sebes — Turda loturile 1, 2, 3, 4, Comarnic — Brasov, toate in 2013, cu licitatii luate de la zero, incheiate si cu castigatori stabiliti. Mai mult decat a negociat vreodata CNADNR in toata istoria existentei lui”, a subliniat Sova.

SOVA a facut referire si la contractele de deszapezire, afirmand ca, in ultimii doi ani, cheltuielile au scazut cu 45%, iar licitatiile s-au desfasurat in mod legal.