Victor si Giovani Becali, dar si Cristian Borcea isi vor executa pedeapsa in regim inchis, a decis, miercuri, Comisia pentru Stabilirea Regimului de Detentie de la Penitenciarul Poarta Alba din judetul Constanta, informeaza Mediafax.
Conform reprezentantilor Penitenciarului Poarta Alba, urmeaza ca decizia comisiei sa fie comunicata Administratiei Nationale a Penitenciarelor, care va stabili apoi ice penitenciar vor fi mutati cei trei condamnati in dosarul “Transferurilor”.
“Comisia intrunita astazi a decis ca cei trei sa execute pedeapsa in regim inchis, ceea ce inseamna ca vor fi mutati din Penitenciarul Poarta Alba. Cum am mai spus, aici se poate executa pedeapsa numai in regim deschis si semideschis. Este posibil si in regim inchis, dar numai pentru persoanele lipsite de libertate care se afla in tranzit, cu un proces pe rolul instantei spre exemplu. Sunt adusi aici, apar in fata magistratilor, iar apoi se intorc la penitenciarul de unde provin”, a spus purtatorul de cuvant al Penitenciarului Poarta Alba, Gabriel Botezan.
Citeste si: George Copos, Mihai Stoica si Gica Popescu, incarcerati in regim inchis
El a precizat ca penitenciarele aflate in apropierea judetului Constanta in care cei trei ar putea fi transferati sunt cele din Slobozia sau Tulcea, ori Rahova din Bucuresti.
Comisia Penitenciarului Rahova a stabilit, in cursul zilei de marti, in cazul a trei dintre condamnatii din Dosarul Transferurilor (n.r.
Sursa foto: libertatea.ro
Inginerii “marca” managerului privat Valentin Dorobantu si a directoarei de achizitii “in totalitate legale” Carmen Popescu?
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la 20.000.000 de euro.
Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă, managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători.
Practic, managerul de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat”
Practici mafiote la conducerea CFR Calatori ???
Dl. DAN SOVA , MINISTRUL TRANSPORTURILOR , AVETI O MARE PROBLEMA LA CFR CALATORI ACOLO UNDE FOSTUL MINISTRU AL TRANSPORTURILOR , RAMONA MANESCU A INAINTAT UN RAPORT CU “IZ” PENAL CATRE DNA SI POLITIA TRANSPORTURI BUCURESTI DE PESTE 90 DE PAGINI DE UNDE REZULTA CLAR CUM A FOST DEVALIZATA ACESTA SOCIETATE IN MAI PUTIN DE UN AN DE ZILE SI DE CATRE CINE? MAI MULT ACEST RAPORT NU REFLECTA DECAT MAXIM 30 % DIN REALITATEA EXISTENTA IN ACEST MOMENT LA CFR CALATORI , SOCIETATE CARE ESTE CONDUSA DE MANAGERUL PRIVAT VALENTIN DOROBANTU , PLATIT DIN BANI PUBLICI, CU CIRCA 9000 DE EURO LUNAR? DECI VA REVINE SARCINA SI OBLIGATIA SA FACETI CURATENIE LA CFR CALATORI IAR DIFERENTA DE PROCENTE RAMASA DE LA CONTROLUL PRECEDENT(ASCUNSA?) SA O “ANALIZATI IMPREUNA CU CORPUL DE CONTROL PE CARE-L PASTORITI. DE CE SE MAI AFLA IN FUNCTIE VALENTIN DOROBANTU , CONFORM CODULUI MUNCII NU TREBUIA CEL PUTIN SUSPENDAT PANA LA ELUCIDAREA PLANGERII PENALE …?