Facebook renunță la interdicția privind publicitatea crypto monedelor, însă o menține pe cea referitoare la ICO

Facebook și-a actualizat politica și va permite publicarea reclamelor la crypto monede, însă va menține interdicția eeferitoare la promovarea ofertelelor inițiale de monede (ICO).

Facebook anunță că a căutat cea mai bună modalitate de a “rafina” interdicția sa generală privind publicitatea la crypto monede “în ultimele luni”, pentru a “permite anumite anunțuri, dar și pentru a se asigura că acestea sunt sigure. “

Revista revizuită a “politicii privind produsele și serviciile interzise” din Facebook afirmă acum: “Începând cu 26 iunie, […] vom permite anunțurilor care promovează crypto monedele și conținutul conex de la agenții de publicitate pre-aprobat. Totuși, vom continua să interzicem anunțurile care promovează opțiunile binare și ofertele inițiale de monede (ICO). “Politica actualizată cere agenților de publicitate care doresc să difuzeze anunțuri pentru produse și servicii de tip crypto să trimită o aplicație pentru a permite companiei Facebook să-și evalueze eligibilitatea. Solicitanții sunt instruiți să includă “orice licențe pe care le-au obținut, indiferent dacă sunt tranzacționate pe o bursă publică și alte informații publice relevante despre activitatea lor”.

Citește și: ANALIȘTII PRECONIZEAZĂ O REVENIRE A PREȚULUI BITCOIN LA PESTE 10.000 DE DOLARI PÂNĂ ÎN 2019

Având în vedere aceste restricții, Facebook admite că “nu oricine dorește să facă publicitate va fi capabil să facă acest lucru”. Compania declară că va asculta feedback și, dacă este necesar, își va revizui politica în timp. De asemenea, Facebook mai anunță că va continua să “studieze” tehnologia care stă la baza crypto monedelor, pe măsură ce își continuă dezvoltarea politicii.

Facebook a introdus interdicția în ianuarie 2018, pe care a spus că a fost concepută pentru a împiedica “anunțurile care promovează produse și servicii financiare care sunt frecvent asociate cu practici de promovare înșelătoare”. În acel moment, Facebook a subliniat că politica sa inițială a fost pentru a permite companiei timp pentru a îmbunătăți măsurile de detectare și prevenire a promotorilor fără scrupule.