Fii în controlul imaginii pe care o livrezi publicului tău cu ajutorul Tudor Communication

O agentie de PR care reprezinta un brand are in vedere tocmai generarea unei comunicari eficiente in raport cu toate categoriile sale de public. Acest lucru vizeaza in cele mai multe cazuri consolidarea unei reputatii pozitive, cresterea notorietatii sau chiar indemnarea spre actiune a unor anumite categorii de public.

Succesul unor astfel de demersuri sta insa nu doar in folosirea a cat mai multe instrumente dintre cele mai bune, ce realizarea unei analize de ansamblu asupra identitatii si situatiei brandului in cauza si, in baza acesteia, creionarea unei strategii personalizate care sa vizeze atingerea unui scop de baza, defalcat in obiective specifice.

Tudor Communication este o agentie de pr cu o vasta experienta in spate care, de-a lungul timpului, a reusit sa inteleaga aceste aspecte primordiale si, de aceea, ne desfasuram intreaga activitate in raport cu ele. De peste 8 ani de zile, dezvoltam si coordonam cu succes campanii de comunicare si relatii publice, dovada fiind zecile de clienti fideli, ce au reusit sa ajunga in stadiul dorit cu ajutorul nostru.

Obtineti rezultatele vizate in cel mai rapid si eficient mod

Un lucru foarte important in acest proces este constientizarea faptului ca strategiile nu pot fi reciclate. Acelasi plan de lucru nu se poate adapta la nevoile, personalitatea si modul de abordare a doua branduri distincte si, tocmai din acest motiv, este necesara fundamentarea unor strategii personalizate pentru fiecare client cu care colaboram.

Cum ne raportam la relatia cu fiecare client?

Astfel ca, pentru a putea decide directia de lucru, o prima etapa este constituita de realizarea unui audit de brand. Acest pas  poate fi asociat cu o analiza amanuntita a acestuia din care sa rezulte stadiul actual la care acesta se pozitioneaza. Vom depista care sunt punctele lui tari si punctele slabe, ce oportunitati si ce amenintari il pandesc, dar si cum putem plusa aspectele pozitive si sa le diminuam pe cele nedorite. De asemenea, tot in acest punct pot fi detectate si segmentele de clienti carora merita sa adresezi, pentru a nu investi inutil in comunicarea cu persoane ce nu fac parte din publicul tinta. Asadar, cu ajutorul indeplinirii cu succes a acestei etape, puteti face investitii majore la bugetul general, sume pe care sa le puteti redirectiona catre actiuni mult mai importante.

Odata indeplinit acest pas si stabilita strategia personala, harta care sa coordoneze fiecare miscare, putem decide ce abordare ar fi cea mai potrivita in situatia de fata.

Noi oferim atat servicii de gestionare eficienta a comunicarii in raport cu orice categorie de public; de la clienti la investitori, mass-media sau chiar concurenta, dar si servicii de branding, rebranding sau organizare de evenimente si nu numai.

Astfel ca, in functie de natura brandului si de modul lui de a actiona si reactiona pana in prezent, vom decide care dintre acestea ar putea produce cele mai bune rezultate. In esenta toate vor avea aceeasi finalitate, insa in doze diferite. Se va creste considerabil vizibilitatea pe piata si in mass media, vor fi insuflate si asumate mai comasat valorile si calitatile brandului de catre public, sporirea succesului financiar pe termen scurt si mediu (pasi esentiali in definirea celui pe termen lung), etc.

Astfel, cu ajutorul Tudor Communication veti obtine nu doar rezultate imediate si fugile. Demaram procese pe termen lung, pas cu pas, pentru a putea indeplini fiecare obiectiv conturat initial. Vom fi atenti la fiecare miscare si vom descoperi oportunitati noi pe traseu, ce pot fi materializate in puncte tari pentru strategia noastra. Doar in acest mod ne asiguram un drum lin si sigur spre indeplinirea scopului final, indiferent de natura acestuia.