Premierul Victor Ponta a semnat, joi, decizia prin care Ilie Botos, fost procuror general al Romaniei, este trecut din postul de secretar de stat la Cancelaria prim-ministrului in cel de secretar de stat in Ministerul de Interne.
Sectia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) a aprobat, luni, cu unanimitate de voturi, cererea Ministerului Afacerilor Interne (MAI) de detasare a fostului procuror general al Romaniei Ilie Botos la acest minister.
Detasarea lui Ilie Botos, procuror militar in cadrul Sectiei Parchetelor Militare – Parchetul de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie, se va face pe o perioada de trei ani, incepand de luni.
Prin decizia de luni, a incetat detasarea lui Botos la Cancelaria prim-ministrului din cadrul aparatului propriu de lucru al Guvernului, care a inceput in 13 februarie 2013.
Anterior, in 2 august 2012, generalul Ilie Botos a fost numit sef al Directiei Generale de Informatii a Apararii (DGIA), de catre ministrul Apararii de atunci, Corneliu Dobritoiu.
Generalul Ilie Botos detinuse functia de adjunct al directorului general al DGIA, generalul Gheorghe Savu.
in 21 iulie 2006, Ilie Botos si-a dat demisia din functia de procuror general al Romaniei, ca urmare a fugii din Romania a lui Omar Hayssam (condamnat in lipsa la 20 de ani de inchisoare pentru implicare in rapirea a trei reporteri in Irak).
“MASCARICII DE LA CFR CALATORI ???
DL. SOVA , CAT MAI PERMITETI JAFUL DE LA CFR CALATORI ?
“Radiografia dezastrului de la CFR Călători .
Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le-a regizat şi încă le mai regizează în zona transportului feroviar de călători, a intrat în vizorul procurorilor DNA şi Poliţiei Române pentru “performanţa” de a trage pe linie moartă compania de stat”
DNA TREBUIE SA -I RIDICE CU AUTOCARUL … AJUNGE CU BATAIA DE JOC PE BANI PUBLICI. DOROBANTU VALENTIN , ALEXANDRA GATEJ , CLAUDIU DUMITRESCU , DANA RACHILA GALBEN , CARMEN MARIA POPESCU , MIU ILEANA , MANTESCU CRISTINA , LILIANA CONSTANTINESCU , MANTOIU CORNEL , ZAHARIA ADRIAN , MARCELA NAE , ZAMFIR EMIL , PROTOPOPU GABRIEL , NITA ROBERT , TIMIS BOGDAN ,CRINTEA STEFAN , ETC. PROTAGONISTII DEZASTRULUI?
“Managerul privat al CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a păgubit anul trecut cu câteva zeci de mii de euro compania pe care o conduce prin muşamalizare unui accident auto în care a fost implicată o rudă a acestuia.
Concret, către sfârşitul lunii martie 2013, autoturismul companiei marca Toyota RAV 4 (B-80-ZKG) condus de către Radu Daniel, finul lui Valentin Dorobanţu, a provocat un accident destul de grav pe unul dintre pasajele din apropierea Gării de Nord. În urma accidentului, maşina de la CFR Călători, ce fusese achiziţionată doar în urmă cu câteva luni la preţul 38.000 de euro, a fost grav avariată .
Însă, imediat după reparaţii, autoturismul a fost vândut de către companie la un nici un sfert din valoare la care a fost cumpărată, iar toata paguba a fost decontată de CFR Călători”
Aranjamente ?????
“In 2014 încă 10 secţii de circulaţie au fost scoase din infrastructura interoperabilă şi trecute în cadrul infrastructurii neinteroperabile.
Să le vedem, clasificate pe Regionale:
Sucursala Regionala de Căi Ferate Bucureşti: Ploieşti Sud – Armăşeşti
Sucursala Regionala de Căi Ferate Craiova: Bradu de Sus – Bradu Rafinărie – Pârvu Sucursala Regionala de Căi Ferate Timişoara: Timişoara Nord – Jimbolia Timişoara Nord – Timişoara Vest
Sucursala Regionala de Căi Ferate Iaşi: Zorleni – Fălciu Nord Piatra Neamţ – Bicaz Sucursala Regionala de Căi Ferate Galaţi: Făurei – Urziceni Sucursala Regionala de Căi Ferate Constanţa: Slobozia Veche – Ţăndărei Medgidia – Tulcea Oraş Medgidia – Negru Vodă
Singurele Regionale care au rămas “neciuntite” in 2014 sunt Clujul şi Braşovul.
De acum începe spectacolul: cine îşi va adjudeca secţiile grase, cum ar fi Piatra Neamţ – Bicaz?
O va închiria cel pentru cine s-a pregătit, sau cel care se va nimeri?
Vom vedea cine a tras sforile în funcţie de cine va “câştiga” licitaţia noilor secţii…”
Sub “privirea” neputincioasa a Ministrului Transporturilor
dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat
De cum protectorul sau Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR
Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru
care este platit din bani publici, bineinteles.
Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan
minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine,
a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum
s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in
beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se
calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in
doar cateva luni, noul „manager privat”, dupa cum scrie acum pe cartea
de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de
trenuri rentabile. Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau
bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca
aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc
bani frumosi pentru acestia. Totul a fost posibil prin punerea celor mai
rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor
biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din
trenurile companiei de stat. In schimb, la organizarea licitatiilor
intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit
cele mai bune ore.”