Google lucreaza la un nou proiect pentru a-si fideliza utilizatorii

Compania Google lucreaza la o versiune fara cookie-uri, dorind ca in acest mod sa isi pastreze reclamele dar sa nu isi enervze nici utilizatorii.

Gigantul american vrea sa lanseze un nou sistem, AdID, care l-ar ajuta sa-si pastereze publicitatea fara a-si enerva utilizatorii, arata un raport publicat de cotidianul american USA Today, scrie yoda.ro. In raport scrie ca Google doreste sa-si pastereze atat utilizatorii, cat si publicitatea, fara a apela la cookies. Astfel, noul sistem, numit AdID, le trimite companiilor un mesaj cand un utilizator intra pe un site care ar putea avea legatura cu produsele pe care le comercializeaza acea companie. Partea buna a sistemului este ca utilizatorii internetului pot opri “supravegherea” acestui sistem daca doreste sa nu primeasca, ulterior, mesaje publicitare de la companii , pe baza site-urilor vizitate.

Google ar oferi informatii despre utilizatori doar companiilor care respecta un anumit set de reguli, in cazul incalcarii acestora companiile fiind scoate din program, mai scrie sursa citata. The Interactive Advertising Bureau, reprezentantul american al industriei de publicitate, sustine ca programul este “de doua ori bun”, ajuta companiile dar ii protejeaza si pe utilizatori.

Sursa foto: yoda.ro