Firma austriaca HOLZINDUSTRIE SCHWEIGHOFER, cel mai mare procesator si EXPORTATOR DE LEMN DIN ROMANIA, a lucrat cu FIRME FANTOMA care au TAIAT PADURI ILEGAL si a cumparat ilegal de la acestea materie prima, a declarat la EuropaFM ministrul mediului, GRATIELA GAVRILESCU.
Conform Gratielei Gavrilescu in urma controalelor s-a ajuns la concluzia ca a fost taiata masa lemnoasa ilegal care “a fost introdusa in firmele respective – s-a constatat fantoma – pentru ca multe s-au si inchis, deci evaziune fiscala mare, ca masa lemnoasa respectiva a fost dusa la export”.
Ministrul mediului a spus si ca au fost sesizate institutiile statului pentru ca exista “suspiciuni ca masa lemnoasa a fost cumparata, DAR NU IN MOD LEGAL”.
CITESTE SI: COMISIA JURIDICA: DEFRISARILE ILEGALE – AMENINTARI LA ADRESA SECURITATII NATIONALE
Gavrilescu a spus ca la fabrica de la Reci (judetul Covasna) s-a facut un singur control, cel al garzii nationale pentru Protectia mediului.
Ea a adaugat ca a “dat dispozitie comisarului general de mediu sa mearga inapoi la fabrica si sa vada daca a intrat in legalitate (…) am chemat si directia de control a ministerului sa mearga, si sa vada care este adevarul, pentru ca ultima informatie care mi-a venit este ca inclusiv autorizatia de construire a acestei fabrici nu exista”.
Sursa foto: bizbrasov
Mai este o luna si jumatate pana cand mersul trenurilor de calatori se va schimba din nou.
Insa, deja directorii generali ai CFR Calatori si CFR SA impusi de fostul ministru al Transporturilor-Ioan Rus, Iosif Szentes si Dan Costescu, aproape au finalizat noul mers al trenurilor pentru anul viitor.
Insa, potrivit informatiilor , cei doi directori, dar in mod special Iosif Szentes, a avut grija sa „țeasa” mersul trenurilor in interesul operatorilor privati de transport feroviar de calatori.
Astfel, in noul mers, care va intra in vigoare la 12 decembrie 2015, vor fi incluse o multime de trenuri ale operatorilor privati, circa 30-40 de garnituri, pe rutele cele cele mai rentabile ale CFR Calatori, la ore de traficmaxim si cu doar 10-15 minute inainte de plecare din statie a trenurilor operate de compania de stat.
Adica, sunt incluse in grafic ca sa fure clientii de la CFR Calatori si astfel trenurile de stat sa mearga goale iar ale privatilor sa fie pline de calatori.
Aceste aranjamente sunt deja tesute perutele Ploiesti-Bucuresti si retur, Bucuresti-Brasov, Ploiesti-Buzau, Bucuresti-Craiova, Timisoara-Arad, Brasov- Sf Gheorghe- Miercurea Ciuc si multe alte rute pe care smecherii din Ministerul Transporturilor, CFR Calatori si CFR SA le stiu si le aranjeaza de ani buni. Practic , CFR Calatori este sabotata direct de catre directorul general Iosif Szentes si de cel de la CFR SA- Dan Costescu, si astfel, incasarile companiei de stat se vor reduce substantial iar in acest mod se indreapata rapid spre faliment, spre marea bucurie a baietilor destepti care roiesc in jurul caii fertate.
De noul mers al trenurilor va beneficia in primul rand „Regiotrans” Brasov, dirijata acum de catre Valentin Dorobantu, fostul director care a devalizat CFR Calatori.
Pe masa ministrului Transporturilor- Iulian Matache au ajuns deja o multime de sesizari in acest sens, mai ales la adresa lu Iosif Szentes, dar degeaba, cainii latra, trenul trece, iar baietii destepti isi isi umfla conturile cu banii de la stat.
Iosif Szenteş, garantul băieţilor deştepţi.
Prin manevrele girate in anul trecut si anul asta de catre fostul ministru al Transporturilor- Ioan Rus, si acum de catre Iulian Matache, s-a ajuns ca CFR Calatori sa fie la un pas de a fi trasa pe linie moarta. Practic, prin subfinantarea si impunerea unui management dezastruos s-a facut si se fac jocurile operatorilor privati de transport feroviar de calatori, ceea ce va conduce la falimentarea companiei de stat.
Nu trebuie omis faptul ca udemeristul Iosif Szentes este cel care impreuna cu fostul director Valentin Dorobantu, au tesut, incepand din 2012, mersul trenurilor de calatori in interesul operatorilor privati.
Intre timp, operatorii privati de transport feroviar de calatori continua sa pirateze pe multi bani publici CFR Calatori cu ajutorul baietilor destepti din minister si compania de stat.
De fapt, prin Ministerul Transporturilor se vehiculeaza ideea ca de la numirea lui Iosif Szentes la sefia CFR Calatorii, adevaratul director este tot Valentin Dorobanu, aflat astazi la butoanele societatii private Regiotrans Brasov.
Mai este o luna si jumatate pana cand mersul trenurilor de calatori se va schimba din nou.
Insa, deja directorii generali ai CFR Calatori si CFR SA impusi de fostul ministru al Transporturilor-Ioan Rus, Iosif Szentes si Dan Costescu, aproape au finalizat noul mers al trenurilor pentru anul viitor.
Insa, potrivit informatiilor , cei doi directori, dar in mod special Iosif Szentes, a avut grija sa „țeasa” mersul trenurilor in interesul operatorilor privati de transport feroviar de calatori.
Astfel, in noul mers, care va intra in vigoare la 12 decembrie 2015, vor fi incluse o multime de trenuri ale operatorilor privati, circa 30-40 de garnituri, pe rutele cele cele mai rentabile ale CFR Calatori, la ore de traficmaxim si cu doar 10-15 minute inainte de plecare din statie a trenurilor operate de compania de stat.
Adica, sunt incluse in grafic ca sa fure clientii de la CFR Calatori si astfel trenurile de stat sa mearga goale iar ale privatilor sa fie pline de calatori.
Aceste aranjamente sunt deja tesute perutele Ploiesti-Bucuresti si retur, Bucuresti-Brasov, Ploiesti-Buzau, Bucuresti-Craiova, Timisoara-Arad, Brasov- Sf Gheorghe- Miercurea Ciuc si multe alte rute pe care smecherii din Ministerul Transporturilor, CFR Calatori si CFR SA le stiu si le aranjeaza de ani buni. Practic , CFR Calatori este sabotata direct de catre directorul general Iosif Szentes si de cel de la CFR SA- Dan Costescu, si astfel, incasarile companiei de stat se vor reduce substantial iar in acest mod se indreapata rapid spre faliment, spre marea bucurie a baietilor destepti care roiesc in jurul caii fertate.
De noul mers al trenurilor va beneficia in primul rand „Regiotrans” Brasov, dirijata acum de catre Valentin Dorobantu, fostul director care a devalizat CFR Calatori.
Pe masa ministrului Transporturilor- Iulian Matache au ajuns deja o multime de sesizari in acest sens, mai ales la adresa lu Iosif Szentes, dar degeaba, cainii latra, trenul trece, iar baietii destepti isi isi umfla conturile cu banii de la stat.
Iosif Szenteş, garantul băieţilor deştepţi.
Prin manevrele girate in anul trecut si anul asta de catre fostul ministru al Transporturilor- Ioan Rus, si acum de catre Iulian Matache, s-a ajuns ca CFR Calatori sa fie la un pas de a fi trasa pe linie moarta. Practic, prin subfinantarea si impunerea unui management dezastruos s-a facut si se fac jocurile operatorilor privati de transport feroviar de calatori, ceea ce va conduce la falimentarea companiei de stat.
Nu trebuie omis faptul ca udemeristul Iosif Szentes este cel care impreuna cu fostul director Valentin Dorobantu, au tesut, incepand din 2012, mersul trenurilor de calatori in interesul operatorilor privati.
Intre timp, operatorii privati de transport feroviar de calatori continua sa pirateze pe multi bani publici CFR Calatori cu ajutorul baietilor destepti din minister si compania de stat.
De fapt, prin Ministerul Transporturilor se vehiculeaza ideea ca de la numirea lui Iosif Szentes la sefia CFR Calatorii, adevaratul director este tot Valentin Dorobanu, aflat astazi la butoanele societatii private Regiotrans Brasov.
Dl. Ghiocel Iulian Matache ,Ministrul Transporturilor, nu vede nu aude dar stie…