HYUNDAI LANSEAZA DOUA NOI MODELE SEDAN PENTRU PIATA ASIATICA

In primul trimestru al anului 2014, Coreea de Sud a inregistrat o crestere de 27% pe segmentul vanzarilor automobilelor venite din import, motiv pentru care Hyundai Motor Co., unul din liderii locali, in domeniul auto, a decis sa adopte o strategie mult mai agresiva.

Hyundai a prezentat in cursul zilei de joi, cu o zi inaintea debutului Salonului Auto de la Busan, doua noi modele de automobile concepute pe nevoile pietei din Coreea de Sud, cu ajutorul carora ar urma sa reduca simtitor importurile modelelor Audi si BMW.

Cele doua modele aduse in fata publicului sunt AG si varianta diesel a sedanului Grandeur, Hyundai precizand ca modelul AG, pozitionat intre sedanurile Grandeur si Genesis, va avea un pret de aproximativ 45 milioane woni (26.370 lire sterline) si va incepe sa fie comercializat la finele acestui an.

“Exista o diferenta de pret uriasa intre Grandeur si Genesis, care i-a determinat pe multi clienti sa se orienteze spre automobile importate. Vrem sa reducem aceasta diferenta cu AG”, a declarat directorul de vanzari de la Hyundai, Kim Sang-dae.

In ceea ce priveste versiunea disesel a sedanului Grandeur, acesta este primul automobil diesel de talie mare conceput pentru piata domestica, fiind destinat unui segment unde automobilele de import inregistreaza cresteri puternice.

Anul trecut automobilele diesel au fost responsabile pentru 62% din totalul automobilelor importate in Coreea de Sud, fata de 25% in 2010. in special constructorii auto germani au inregistrat cresteri de vAnzari de doua cifre prin oferirea unor modele diesel cu consum redus de combustibil si la preturi accesibile.