luni, aprilie 4, 2022
Rss
Advertisement
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Homepage

Lotul trei al autostrazii Sibiu-Orastie va sta inchis atat timp cat vor cere procedurile de siguranta

Olga Teodorescu de Olga Teodorescu
noiembrie 24, 2015
2 Minute durata de citit
88
1
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, DAN MARIAN COSTESCU, LOT, AUTOSTRAZI, SIBIU ORASTIE, INCHIS, PROCEDURI DE SIGURANTA

MINISTERUL TRANSPORTURILOR, DAN MARIAN COSTESCU, LOT, AUTOSTRAZI, SIBIU ORASTIE, INCHIS, PROCEDURI DE SIGURANTA

88
SHARES
442
VIZUALIZARI
Share on FacebookShare on Twitter

Ministrul Transporturilor DAN MARIAN COSTESCU a declarat marti ca lotul trei al autostrazii Sibiu-Orastie, care a fost inchis in luna septembrie 2015 intre localitatile Saliste si Cunta, va ramane inchis cat va fi necesar din punctul de vedere al procedurilor de siguranta.

“(Autostrada, n.r.) va sta inchisa atata timp cat vor cere procedurile de siguranta si procedurile pentru stabilire. Nu se poate lua o decizie politica in care cineva sa dea drumul la circulatie, sunt niste analize care se fac, s-au prelevat probe, s-au luat carotele, s-au dus la laborator si in aceasta expertiza se lucreaza si la solutia tehnica. Fara solutie tehnica nu putem sa ne asumam riscul ca dupa cateva luni sa constatam urmatoarele crapaturi si sa o tinem asa intr-un lant infinit. E o problema de responsabilitate si responsabilitatea se face cu pasi mici si legali”, a declarat ministrul Transporturilor.

CITESTE SI: Contractul Sibiu-Orastie, la Parchet, dupa controlul Ministerului Transporturilor la CNADNR

De asemenea, Costescu a precizat ca la finalul lui 2015, Romania va avea mai putini kilometri functionali de autostrada decat avea la inceputul anului, din cauza inchiderii catorva tronsoane.

“Autostrazile sunt prioritarea numarul unu a Romaniei la nivel de public. (…) Sunt mai putini kilometri de autostrada, dar acei kilometri care sunt sunt siguri, se poate circula pe ei. O sa remediem si aceasta problema si vom reda circuitului si acei kilometri de autostrada”, a spus ministrul.

CITESTE SI: CNADNR a depus o plangere penala impotriva CONSTRUCTORULUI ITALIAN AL AUTOSTRAZII SIBIU-ORASTIE

In luna septembrie, lotul trei al Autostrazii Sibiu-Orastie a fost inchis traficului, intre Saliste si Cunta, din cauza unor crapaturi in asfalt. Reprezentantii CNADNR sustin ca problemele au aparut din cauza “executiei necorespunzatoare a lucrarilor”. 

Lotul a fost inaugurat in noiembrie 2014, cu doua zile inainte de turul doi al alegerilor prezidentiale.

Sursa foto: rador

loading...
Articolul Anterior

MINISTRUL TRANSPORTURILOR a anuntat cand va fi gata METROUL la MAGISTRALA 4

Urmatorul Articol

Ministrul Transporturilor, vizita la magistrala de metrou M5. Cand va fi RELUAT traficul la suprafata

Similare

Tot ce trebuie să ştii despre cărţile de vizită
Homepage

Tot ce trebuie să ştii despre cărţile de vizită

aprilie 4, 2022
Când este necesară procedura de scoatere alunițe cu ajutorul laserului
Homepage

Când este necesară procedura de scoatere alunițe cu ajutorul laserului

martie 31, 2022
Cum lectura cărților de la Univers Enciclopedic întărește relația părinte-copil
Social

Cum lectura cărților de la Univers Enciclopedic întărește relația părinte-copil

martie 31, 2022

Comments 1

  1. Roger Sibingo Euterra says:
    6 ani ago

    Greseala autostrazii Orastie-Sibiu lotul 3, pe cele cateva sute de metrii (maximal intre 200 si 600 de metrii) este in fundatie, care a fost facuta cu mult mai inainte de sfarsitul lunii noiembrie 2014. De aceia vina este numai a constructorului italian 100%, care se pare a facut aceiasi greseala si pe un lot de pe traseul Lugoj-Deva. Deci firma este raspunzatoare de starea grava si trebuie sa repare pana la sfarsitul anului autostrada pe banii ei. Banii in proportie de 80% vin de la Bruxelles si statul roman nu trebuie sa se lase pacalit de firme malefice si demonice ca Bechtel.
    Nu inteleg totusi de ce este inchis tot lotul de 22 de km pentru cei 200 pana la 600 de metrii.

    PS: Daca autostrada nu va fii data legal in folosinta pana la sfarsitul anului, Bruxelles are dreptul ca sa nu mai plateasca lucrarea, sau sa-si ceara banii inapoi..
    Daca firma nu-si onoreaza contractul, trebuie chemat din timpuri Vlad Tepes, cu “10000 de tepi si ruguri” ca sa le dea foc bestiilor care isi bat joc de neamul nostru.
    Nu-i gluma, gandurile au putere.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • Mondonews
  • Stiri
  • Administratie
  • Sport
  • Life
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Servicii SEO Bucuresti, profesionale © adfel.ro

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In