LPF a vandut cu 105 milioane de euro drepturile TV pentru Liga I. Vezi cu cine s-a inteles

Liga Profesionista de Fotbal a anuntat ca a vandut drepturile de televizare ale Ligii I pentru urmatoarele cinci sezoane unei companii din Uniunea Europeana.

Liga Profesionista de Fotbal va incasa 105 milioane de euro, potrivit contractului semnat marti, inca un milion de euro pe an, daca va organiza Cupa Ligii, si 20% din veniturile nete de publicitate de la meciurile de Liga 1.

Citeste si: Drepturi televizare Liga I: Prima lovitura financiara de proportii a lui Gino Iorgulescu 

Comunicatul ofical al LPF:

Liga Profesionista de Fotbal anunta semnarea in cursul zilei de astazi a unui parteneriat media intre LPF si o companie din Uniunea Europeana avand ca obiect comercializarea drepturilor de difuzare privind Campionatul National al Ligii 1.

In baza acestui parteneriat, LPF va incasa in urmatoarele cinci sezoane competitionale, in mod neconditionat, o suma anuala neta egala cu valoarea sumelor anuale incasate din cedarea drepturilor de difuzare primite de LPF in sezoanele competitionale 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014. La aceasta suma se va adauga suma de 1.000.000 de euro net anual in situatia in care LPF va organiza competitia “Cupa Ligii”, precum si un procent de 20 la suta din veniturile nete din publicitate realizate de posturile TV cu ocazia transmiterii, in direct, a jocurilor din Campionatul National al Ligii 1.

Totodata, mentionam ca din sumele care urmeaza sa fie incasate de LPF in baza parteneriatului media incheiat astazi nu vor fi achitate comisioane de intermediere, astfel cum s-a procedat anterior cu ocazia comercializarii drepturilor de difuzare de catre LPF.

Presedintele LPF, domnul Gino Iorgulescu a precizat ca “prin semnarea parteneriatului media in conditiile prezentate mai sus, si-a respectat angajamentele asumate fata de cluburile din Liga 1 la momentul alegerii sale, in functia de Presedinte al LPF”.

Reprezentantul legal al noului partener media al LPF a declarat ca “este incantat de semnarea contractului cu LPF, fiind convins ca experienta companiei pe care o reprezinta in privinta valorificarii drepturilor de difuzare va contribui in mod decisiv la cresterea valorica a produsului media asociat Campionatului National al Ligii 1 si, implicit, a spectacolului sportiv creat de aceasta competitie”.

Sursa foto: realitatea.net