MASTER PLAN TRANSPORT. Ministerul Transporturilor a publicat varianta finala a MASTER PLANULUI de TRANSPORT, care promite constructia a 1.300 de kilometri de autostrada. Costul total al lucrarilor se va ridica la circa 13 miliarde de euro.
MASTER PLAN TRANSPORT. Documentul transmis miercuri CE mai prevede constructia de drumuri expres, cu o valoare totala estimata de 9,935 miliarde de euro (1.817 kilometri), drumuri Trans-Regio, in suma totala estimata de 1,7 miliarde de euro (2.887 kilometri), drumuri Euro-Trans, cu o valoare estimata de 190,1 milioane euro (343 kilometri) si variante de ocolire, in suma totala estimata de 461 milioane de euro (175,8 kilometri).
CITESTE SI: AUTOSTRADA SIBIU-PITESTI va fi CONSTRUITA pana in 2020, potrivit Ministerului Transporturilor
MASTER PLAN TRANSPORT. Pe lista de proiecte prioritare pentru autostrazi se afla Sibiu – Pitesti (116,6 kilometri, 1,674 miliarde de euro), Bacau – Pascani (81,2 kilometri, 485,52 milioane de euro), Comarnic – Brasov (58 kilometri, 997,75 milioane de euro), Sibiu – Brasov (120 kilometri, 816,44 milioane de euro), Suplacu de Barcau – Bors (+Oradea) (74,5 kilometri, 304,43 milioane de euro), Tg. Neamt – Iasi – Ungheni (135 kilometri, 1,129 miliarde de euro), Nadaselu – Suplacu de Barcau (93,3 kilometri, 1,003 miliarde de euro), Craiova – Pitesti (124,3 kilometri, 899,41 milioane de euro), Tg. Mures – Tg. Neamt (183,8 kilometri, 2,943 miliarde de euro), Inel Bucuresti – A0 (102 kilometri, 1,335 miliarde de euro), Brasov – Bacau (160 kilometri, 1,845 miliarde de euro), Ploiesti – Comarnic (51,3 kilometri, 306,77 milioane de euro).
MASTER PLAN TRANSPORT. Cea mai scumpa autostrada, pentru care se vor cheltui 2,9 miliarde de euro, este cea de la Targu Mures la Targu Neamt. Totodata, Sibiu – Pitesti va avea un cost de 1,6 miliarde de euro, iar pentru tronsonul Comarnic – Brasov va fi alocat un miliard de euro.
CITESTE SI: Conducerea CNADNR anunta ca ANUL ACESTA vor fi FINALIZATI 80-90 km de AUTOSTRADA
MASTER PLAN TRANSPORT. Cel mai scump kilometru de autostrada va fi construit pe autostada de la Comarnic – Brasov, pe segmentele Posada – Azuga sau pe Azuga – Surduc. Acesta va costa nu mai putin de 21 de milioane de euro. In proiect se regaseste si Varianta de ocolire a Bucurestiului, pentru care va fi alocat un buget total de 1,3 miliarde de euro, cu un kilometru in valoare de 13,1 milioane de euro.
Vezi documentul integral AICI.
Sursa foto: economica.net
Halal Consiliu de Administratie la CFR Calatori sau mari directori la stat ,recomandati si garantati de privati? Director in Ministerul Transporturilor si membru in CA la CFR Calatori, Claudiu Dumitrescu sub Control Judiciar pentru presupuse fapte de coruptie… Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu(ANGAJAT LA OPERATORUL PRIVAT DE TRANSPORT DE CALATORI-REGIOTRANS,CONCURENTUL CFR CALATORI) si Vasile Secara(SUB CONTROL JUDICIAR). In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor. Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu. Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi si Relu Fenechiu, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori. Totodata, ministrul Ioan Rus precizeaza „că la începutul lunii martie, Adunarea Generală a Acționarilor (AGA) a CFR Călători SA a aprobat numirea a trei noi membri în CA al companiei: Iosif Szentes, Ionela Adriana Atanasiu și Dan Iulius Plaveti” si ca „in aceeași hotărâre AGA au fost reconfirmați următorii membri ai CA: Alexandrina Corina Gătej – Președinte, Dana Rachila Galben și Alexandru Petrescu. Numirea lui Iosif Szentes este practic bomboana de pe coliva falimentarii companiei de stat CFR Calatori, intrucat acesta este cunoscut in randul ceferistilor ca un sustinator infocat al operatorilor de transport feroviar de calatori. In acea perioada, Dorobantu si Szentes au „tesut” mersul trenurilor de asa natura incat sa devalizeze compania de stat, dar sa prospere operatorii privati de transport feroviar de calatori. Ulterior, in 2013, Dorobantu si Szentes au repetat reteta aplicata in 2012 care a pagubit la greu CFR Calatori. Acum insa, procurorii DNA ancheteaza o speta în care prejudiciul s-ar ridica la peste 5 milioane euro, care de fapt se presupune a fi de 160 milioane de euro. Mai trebuie precizat ca Iosif Szentes detine un PFA pe are nu l-a mentiionat in declaratia de avere.
Cu cât perseveraţi mai mult, cu atât deveniţi mai convinşi şi mai hotărâţi. În cele din urmă, atingeţi punctul în care nimic nu vă mai poate opri. Şi nici nu vă va opri ceva! Asta scrie celebrul Brian Tracy în cartea ”Succesul în viață”. Căutăm urgent colaboratori part-time care vor să câștige bani în timpul liber, într-un proiect unic la nivel mondial. Oferim contract de comision. Pentru mai multe detalii, trimiteți mesajul PROIECT la adresa de email [email protected]