Megahost: Cel mai bun mod de a alege un software de e-commerce

Este foarte usor de dat sfaturi gresite atunci cand se scrie ceva despre software-ul de e-commerce. Cea mai intalnita greseala pe care o fac majoritatea editorilor este aceea ca presupun ca afacerea dvs. este similara cu altele.

Daca vor scrie ceva prea specific, atunci s-ar putea sa nu fie relevant pentru afacerea dvs., iar daca veti tine cont de sfaturile respective, acest lucru s-ar putea sa dauneze afacerii dvs. Atunci cand alegeti un software de e-commerce, exista 3 cerinte care trebuiesc indeplinite: cerintele mediului de afaceri, specificatiile tehnice si functionalitatea.

Exista, desigur, si alti factori, dar deocamdata ne vom concentra doar pe acestia.

1) Cerintele mediului de afaceriAsa cum trebuie sa aveti un plan de afaceri inainte de a demara activitatea si asa cum trebuie sa stabiliti obiectivele financiare, de vanzari, de marketing, si alte obiective, tot asa ar trebui sa aveti si obiective pentru e-commerce. Aceste obiective nu ar trebui sa depinda de software. Adica, in loc sa incercati sa va modelati afacerea dupa un anumit software, incercati sa gasiti software-ul care se potriveste cel mai bine afacerii dvs.

2) Specificatiile tehniceDesi in faza initiala trebuie sa planificati totul ca si cum ati dispune de toate resursele necesare, realitatea este ca nu dispuneti. Fiecare afacere are propriile limite financiare si tehnice. Daca nu dispuneti de personal tehnic, puteti elimina software-ul care va necesita intretinere periodica. In plus, in cazul in care sunteti limitat la un cont de web hosting sau VPS hosting, puteti sa va luati adio de la software-ul care necesita un server cluster ca sa functioneze. Cunoasteti-va limitele si concentrati-va pe gasirea unui software care se va incadra in ele, dar care prezinta si un anumit grad de scalabilitate.

3) FunctionalitateaDupa ce stiti ce vreti si va cunoasteti limitele, puteti incepe sa analizati caracteristicile software-urilor de e-commerce. Majoritatea furnizorilor de software pentru e-commerce vor incepe cu caracterisiticile functionale si vor ajunge sa va ofere caracteristici de care nici macar nu aveti nevoie. Dupa ce v-ati stabilit toate obiectivele, puteti incepe sa cautati strict acele caracteristici de care aveti nevoie. De exemplu, unele business-uri vor avea nevoie de o expozitie, dar nu vor avea nevoie de o functie scumpa de contabilitate.

Altele vor avea nevoie de un portal web si un instrument de oferta servicii, dar nu vor avea nevoie de carucioare de cumparaturi si de pagini de prezentare a produselor tangibile.In concluzie, atunci cand va cunoasteti obiectivele si limitarile, ar trebui sa va fie mult mai usor sa eliminati pachetele de e-commerce hosting care nu vi se potrivesc si sa-l gasiti pe cel potrivit. Astfel, veti economisi timp si bani, iar in cele din urma afacerea dvs. va prospera.