vineri, aprilie 1, 2022
Rss
Advertisement
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Homepage

METROREX a anuntat cand va incepe constructia MAGISTRALEI 6 de metrou 1 Mai – Otopeni

Vlad Economu de Vlad Economu
iunie 17, 2016
1 Minute durata de citit
85
1
METROU BLOCAT, STATIILE IANCULUI, MUNCI, ZECI CALATORI BLOCATI, CALATORI BLOCATI IN METROU, PANICA LA METROU, BUCURESTI
89
SHARES
444
VIZUALIZARI
Share on FacebookShare on Twitter

Constructia la Magistrala 6 de metrou pe directia 1 Mai – Aeroportul Otopeni este estimata sa inceapa anul viitor, informeaza Metrorex. Traseul va avea o lungime de 14,2 kilometri si 12 statii, lucrarile fiind estimate la 5,9 miliarde de lei (circa 1,3 mld. euro). Proiectul face parte din Programul Operational Infrastructura Mare 2016-2030, conform News.ro.

In cursul acestui an, trebuie aprobati indicatorii tehnico-economici ai proiectului, prin hotarare de guvern, urmati de PLANUL de MOBILITATE URBANA DURABILA Bucuresti – Ilfov. Ulterior, trebuie demarata si depusa aplicatia pentru finantarea din fonduri externe nerambursabile si facuti pasii pentru licitatia aferenta lucrarilor de structura.

Magistrala 6 va porni de la statia 1 Mai, care exista deja, dupa care vor urma statiile denumite Pajura, Expozitiei, Piata Montreal, Gara Baneasa, Aeroport Baneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, cu statie finala la Aeroportul Otopeni.

Pentru pregatirea si implementarea proiectului, Ministerul Finantelor a semnat un acord de imprumut in martie 2010 cu Agentia Japoneza de Cooperare Internationala (JICA), in valoare de 41,87 miliarde Yeni (circa 1,72 miliarde lei), pentru finantarea serviciilor de consultanta, a fazei de proiectare, supervizare lucrari si in proportie de o treime a valorii lucrarilor pentru executia structurii de rezistenta. In prezent, documentatia se afla pe circuitul procedurii de aprobare prin hotarare de guvern.

Sursa foto: realitatea

loading...
Articolul Anterior

OPERATIUNEA CRONOS: ANAF A DESCINS IN FORTA LA DRAGONUL ROSU

Urmatorul Articol

MANELISTII au ajuns la BBC! “The New Gypsy Kings”, documentar despre opulenta lautarilor. VIDEO

Similare

Când este necesară procedura de scoatere alunițe cu ajutorul laserului
Homepage

Când este necesară procedura de scoatere alunițe cu ajutorul laserului

martie 31, 2022
Cum lectura cărților de la Univers Enciclopedic întărește relația părinte-copil
Social

Cum lectura cărților de la Univers Enciclopedic întărește relația părinte-copil

martie 31, 2022
Cum trebuie să arate patul ideal pentru copii 
Homepage

Cum trebuie să arate patul ideal pentru copii 

martie 30, 2022

Comments 1

  1. JAF LA CFR CALATORI ? says:
    6 ani ago

    Schema falimentarii fortate a CFR Calatori, prin care cele mai bune
    rute aflate de ani de zile in portofoliul CFR Calatori au fost
    abandonate pentru a putea fi preluate din mers de catre unii operatori
    privati.
    Care au impuscat astfel doi iepuri dintr-o lovitura, pe langa cursele
    oricum extrem de profitabile, ei devenind automat si beneficiarii
    generoaselor subventii acordate de catre Ministerul Transporturilor
    pentru segmentul feroviar. Insa concomitent cu aplicarea acestei
    strategii, managerul Valentin Dorobantu nu s-a sfiit sa acorde si direct
    catre clientii politici sume uriase de bani din bugetul public.

    DNA confirma: record absolut

    Concurenta in domeniu este una acerba, din moment ce sifonarea
    banilor de la buget a ajuns in Romania zilelor noastre un adevarat sport
    national. Iata insa ca procurorii anticoruptie sunt pe cale sa confirme
    ca managerul de la CFR Calatori a reusit un adevarat record absolut,
    greu de egalat pana si de ceilalti colegi din „caracatita Fenechiu”

    Iar ancheta privind acordarea
    contractelor de catre Valentin Dorobantu este de-abia la inceput, astfel
    ca performanta poate fi chiar mult mai mare. Deocamdata se verifica un
    lot de 152 de contracte semnate de catre managerul CFR Calatori si prin
    care compania de stat s-a obligat la plati consistente aproape exclusiv
    pentru unul si acelasi beneficiar. Iar dintre cele 152 de contracte doar
    unul singur a fost acordat prin organizarea unei licitatii cum scrie la
    carte!

    Negociere fara publicare

    Valentin Dorobantu nu a avut nicio greata in a arunca zeci de
    milioane de euro mereu catre aceleasi firme de casa. Conform
    informatiilor intrate in posesia noastra, din cele 152 de contracte,
    unul singur a fost adjudecat prin licitatie publica.

    Alte 73 de contracte au fost acordate prin negociere cu publicare, in
    timp ce nu mai putin de 78 de contracte, in valoare de zeci de milioane
    de euro, au fost atribuite de catre Dorobantu prin negociere fara
    publicare, la care s-a participat aproape de fiecare data cate un singur
    ofertant.
    Unul si acelasi, bineinteles.

    Primele 70 milioane de euro

    Pentru a le fi mai usor, anchetatorii au impartit cele 152 de contracte
    in trei loturi. Iar in ce priveste primele 49 de contracte acordate, au
    descoperit ca suma totala astfel unidirectionata de catre Valentin
    Dorobantu se ridica la peste 70 milioane de euro! In conditiile in care
    CFR Calatori a fost adusa in pragul falimentului, mii de salariati
    riscand concedierea. Din aceasta suma, peste 50 de milioane au fost
    alocati pentru reparatii, procurorii incercand acum sa afle daca acestea
    au si avut loc in realitate sau nu. Iar nu mai putin de 1,5 milioane
    euro au fost dati de Dorobantu pe… curatenie.

    A intrat cu bocancii in buget
    Grav este si faptul ca multe dintre contractele suspecte nu au fost
    acordate pentru un singur an, ci pe cate patru ani, astfel ca bugetul
    companiei de stat va mai fi jumulit mult timp de acum inainte.
    Vom reveni cu amanunte incendiare atat despre firmele „norocoase”
    care au negociat direct cu Dorobantu, cat si cu exemple halucinante
    despre cum au fost cheltuiti banii publici. Este suficient sa amintim
    doar ca managerul CFR Calatori a cumparat direct de la firma Comixta din
    Sibiu bocanci de… 370.000 euro!

    Si toate cele de mai sus se intamplau in timp ce acelasi Dorobantu
    Valentin a suspendat contractul de munca al aproximativ 14 000 de
    angajati timp de 8 zile pentru fiecare dintre acestia, in anul 2013,
    motivand lipsa acuta de fonduri !!!

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • Mondonews
  • Stiri
  • Administratie
  • Sport
  • Life
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact
Servicii SEO Bucuresti, profesionale © adfel.ro

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Statistici Covid 19
  • Contact

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In