METROREX a anunta miercuri, printr-un comunicat de presa, FINALIZAREA SAPATURILOR la MAGISTRALA 5 DE METROU pe distanta Academia Militara – Raul Doamnei, lucrari care au fost executate cu cele doua TBM-uri – Tunelling Boring Machine, botezate “Sfanta Filofteia” si “Sfanta Varvara”.
Potrivit sursei citate, lucrarile s-au derulat in conditii tehnice si de siguranta, cu functionarea corespunzatoare a tuturor instalatiilor utilizate la realizarea tunelurilor.
Citeste si: Lucrarile la METROUL din DRUMUL TABEREI sunt realizate in proportie de 75 la suta
METROREX estimeaza ca in a doua jumatate a lunii martie TBM-urile vor relua sapaturile de la statia Academia Militara spre statia Eroilor. Termenul preconizat pentru darea in folosinta a tronsonului Raul Doamnei – Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016, se mai arata in comunicat.
“Prin construirea noii magistrale de metrou se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigura, confortabila, rapida si directa, ceea ce va genera o crestere a atractivitatii retelei de metrou si implicit va degreva transportul de suprafata atat public cat si privat”, se spune in text.
Citeste si: CONTRACT de peste 67 milioane lei pentru LUCRARI SUPLIMENTARE la Magistrala 5 de metrou
Lucrarile la magistrala 5 de metrou pe sectiunea Raul Doamnei – Eroilor sunt finantate din fonduri structurale nerambursabile, in cadrul Programului Operational Sectorial Transport 2007-2013.
Sursa foto: forum.metrouusor.com
“Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national.
Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top.
La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT.
Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia.
Inainte de Paste, in 2014, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei.
Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor.
In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical. Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.”
Bravo domnule ministru RUS, PSD-ul o interminabila pepiniera penala. NU VA CRAPA OBRAZUL ???
Jolly-jokeri de la CFR Calatori.
In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, FARA LICITATIE , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie?
Numai bosul CFR Calatori, Vasile Secara, poate spune, dupa ce se va consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu.
Insa, nici pana in prezent, mersul trenurilor nu poate fi vizualizat on line, pe motiv ca site-ul este inactiv de un an de zile.
Poate Corpul de control al ministrului Ioan Rus va verifica si achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Vasile Secara si Elena Miu.
Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus?”