Ramona Manescu, ministrul Transporturilor, a semnat astazi, 14 februarie 2014, la sediul ministerului, contractul de finantare a proiectului de reabilitare a infrastructurii de miscare din cadrul Aeroportului Craiova, se arata intr-un comunicat al Ministerului Transporturilor.
Astfel, aeroportul din Cetatea Baniei va beneficia de fonduri europene pentru reabilitarea pistei existente, repararea si extinderea caii de rulare si construirea unei platforme noi de imbarcare-debarcare pentru extinderea capacitatii de operare de la 2 locuri la 8 locuri. Totodata vor fi realizate si instalatiile electrice si de balizaj. Lucrarile vor fi in conformitate cu normele Organizatiei Aviatiei Civile Internationale (ICAO) si Reglementarile Aeronautice Civile Romane (RACR).
Citeste si: Ministrul Transporturilor a discutat cu ambasadorul Turciei despre reluarea proiectului RO-RO
Conform calendarului, lucrarile urmeaza sa fie demarate in luna decembrie a anului in curs si finalizate in august 2015. Valoarea totala a proiectului este de 107,9 milioane de lei. Odata cu modernizarea Aeroportului Craiova, se asteapta o crestere considerabila a numarului de pasageri.
“Dezvoltarea si reabilitarea infrastructurii aeroportuare constituie unul dintre obiectivele Ministerului Transporturilor, astfel ca vom continua sa sustinem autoritatile locale pentru a obtine finantarea europeana. Astfel de lucrari aduc valoare adaugata economiei locale si nu numai”, a declarat Ramona Manescu, ministrul Transporturilor.
Sursa foto: indiscret.ro
Ne intrebam cum managerul privat DOROBANTU VALENTIN impus de puscariasul Fenechiu la conducerea CFR Calatori in ianuarie 2013, platit regeste din bani publici(peste 9000 de euro lunar)mai conduce si acum acesta societate , in conditiile in care si ultimul acar de la CFR stie ce “invarteli” face acesta.
Mai mult, managerul privat al CFR Călători, Dorobantu Valentin, îşi continuă nestingherit, repet , nestingherit, chiar sub nasul ministrului Ramona Mănescu, aranjamentele şi ingineriile feroviare prin care urmăreşte să tragă pe linie moartă compania de stat ?
Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează la CFR Calatori se crede intangibil, laudandu-se ca el are “spate” si ca Ministrul Transporturilor nu poate sa se atinga de el .
Oare DNA-ul poate ?
Au toate motivele sa o faca .
“Locotenentii” lui Relu Fenechiu, pe care „baronul de Iasi” i-a implantat la conducerea celor mai importante structuri din Ministerul Transporturilor , cad unul cate unul…
Astfel ca, dupa ce George Micu a fost dat pe mana procurorilor anticoruptie, iar Valentin Dorobantu este gata programat pentru audieri la sediul DNA, a venit randul secretarului de stat Cristian Ghibu,cel care are dosar pentru trafic de influenta, sa paraseasca pe usa de dos Ministerul Transporturilor .
PENTRU MINISTRUL TRANSPORTURILOR, Dna.RAMONA MANESCU
DEZASTRU LA CFR CALATORI ?
“Compania de transport nu are în plan cumpărarea de vagoane noi, în acest an, cum nu a cumpărat nici în anii trecuţi. În schimb, repară. „Pentru programele de reparaţii sunt alocate 99 mil lei, din care 55 mil lei pentru vagoane şi 44 mil lei pentru locomotive şi automotoare”, arată reprezentanţii CFR Călători.
Problema este ca nu se mai repara ,poate doar pe hartie ?
Deşi, în acest moment, CFR Călători nu intenţionează să intre pe noi rute, totuşi acest lucru va fi posibil, pe anumite rute regionale, dacă Consiliile Judeţene din anumite regiuni ale ţării vor solicita expres acest lucru şi vor subvenţiona parţial operarea trenurilor pe respectivele rute. „CFR Călători va analiza această posibilitate în cooperare cu administraţiile locale”, arată reprezentanţii companiei.
CFR Călători este una dintre companiile de stat cu cele mai mari pierderi.
În 2013, acestea au fost de 400 de milioane de lei, după ce, în anul precedent, acestea erau de 900 de milioane de lei. Bugetul pe 2014 nu prevede pierderi.
Compania are 13.880 de angajaţi.
Pierderi , pierderi, dar salariul managerului”performant” DOROBANTU VALENTIN este de peste 9000 de euro lunar, si nimeni nu vede ca performanta lipseste cu desavarsire , mai mult CFR Calatori in ultimul an de zile a luat-o pe o panta vizibil descendenta ”
Cine plateste paguba ?
Curat, murdar, coane Fanica !
DNA aveti mult de lucru la SNTFC-CFR CALATORI BUCURESTI.