NEXT STAR, 24 octombrie: Stefan Gradinariu, surprins pana la lacrimi de Dan Negru

NEXT STAR revine, joi seara, la Antena 1 cu o noua editie. Micii concurenti se vor reuni si in aceasta seara pe scena, pentru a arata cat sunt de talentati> Ultima editie a emisiunii NEXT STAR a fost castigata de Vanessa Marzavan. Vezi aici video.

Pe Stefan Gradinariu, telespectatorii il stiu din editia trecuta Next Star, emisiune difuzata in fiecare joi seara, de la ora 20:30, la ANTENA 1. 

Stefanut are aproape opt ani si locuieste in satul Dumbravita, comuna Vadu Moldovei, din judetul Suceava. Cea mai mare tristete a micului modovean este aceea ca il vede pe tatal lui doar de trei ori pe an de Craciun, de Paste si in septembrie, acesta fiind plecat, de sase ani, in Franta, la munca. Si chiar daca vorbeste in fiecare zi la telefon cu parintele sau, Stefan plange de fiecare data, fiind coplesit de dor. Uneori, baiatul merge la Falticeni, la verisoara lui, pentru a posta fotografii si pentru a-l putea vedea pe tatal lui pentru ca in satul Dumbravita nu exista legatura la Internet.

Impresionat de povestea micului moldovean care merge zece kilometri pentru a-si vedea tatal pret de cateva minute, echipa de la Next Star, avandu-l complice pe Dan Negru, i-a facut lui Stefan o mare surpriza: o cartela speciala cu care baiatul si mama lui pot avea in permanenta legatura la Internet. Ce alte vise mai indeplineste Dan Negru aflati joi seara, de la ora 20.30, la ANTENA 1, la Next Star.

Peste 2,4 milioane de telespectatori au urmarit ultima editie Next Star

Urmarind in numar foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta atat la nivelul intregii zile, cat si in prime time, in randul publicului din mediul urban.

Antena 1 a inregistrat, joia trecuta, pe Whole Day un rating mediu de 3.9% si o cota de piata de 16.3% pe targetul urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu un rating mediu de 3.3% si 13.9% cota de piata. In medie, peste 685 000 de telespectatori la nivel national au urmarit Antena 1, intreaga zi. 

Si in Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai multi romani care locuiesc in mediul urban inregistrand un rating mediu de 9.1% si 17.9% cota de piata, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. In medie, peste 958 000 de telespectatori la nivel urban urmareau joia trecuta programele Antenei 1 din Prime Time. 

Cea de-a cincea editie a emisiunii “Next Star” a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentata de Dan Negru impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din mediul urban, cat si la nivel national.

Astfel, emisiunea prezentata de Dan Negru a inregistrat un rating mediu de 10.6% si o cota de piata de 19.9% pe segmentul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu doar 8.9% rating si 16.7% cota de piata.

Si la nivel national, Next Star a fost prima optiune a celor mai multi romani, emisiunea lui Negru fiind urmarita, in medie de 1 795 000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 9.4% si 17.6% cota de piata. Pozitia secunda in topul audientelor a fost ocupata tot de Pro Tv. 

In minutul de aur, 22:12, peste 2 447 000 de telespectatori la nivel national urmareau momentul perechii formate din Maria si Dragos, dansatori profesionisti, ale caror miscari gratioase, atitudine si determinare au facut ca juratii show-ului sa ramana muti de admiratie, in vreme ce mai putin de jumatate urmareau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv. 

Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observator 13 si Observator 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat ieri un rating mediu de 3% si 28.7% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 2.5% si 24.6% cota de piata. 

Observatorul orei 16 a fost si el preferatul publicului, inregistrand un rating mediu de 2.8% si o cota de piata de 15.9% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Pozitia secunda a fost ocupata de Prima TV, pentru ca Pro TV sa ocupe abia cea de-a treia pozitie in clasamentul audientelor.

Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 20.3% si un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o rating mediu de doar 1.1% si 6.9% share.