Persoanele in varsta cumpara mai multe masini decat tinerii

studiu ce categorie varsta cumpara masini

Un studiu al Universitatii din Michigan releva faptul ca persoanele in varsta cumpara mai multe masini decat cele mai tinere.

Michael Sivak, profesor al Institutului de Cercetari in Transporturi al Universitatii din Michigan, SUA, a intreprins un studiu pentru a vedea in randul caror categorii de varsta au mai mare succes reclamele pentru masini. Si, contrar asteptarilor, a observat ca ponderea de succes a campaniilor publicitare pentru masini este mai mare in randul varstnicilor, care cumpara mai multe masini decat tinerii.

Conform studiului, categoria de varsta din cadrul careia se regasesc cei mai multi cumparatori de masini noi este cea cuprinsa intre 55 si 64 de ani, cu un automobil achizitionat la fiecare 14,6 soferi. La polul opus se afla categoria cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani, cu o singura masina cumparata la fiecare 222 de soferi.

Alte cifre arata ca pentru categoria 25-34 de ani se vinde o masuna la fiecare 35 de soferi, pentru cea cuprinsa intre 35 si 44 de ani cate o masina la fiecare 16 soferi, o masina noua la fiecare 15 soferi pentru cei cu varsta intre 45 si 54 de ani, pentru categoria 65-74 de ani cate un automobil nou la fiecare 15 soferi, iar pentru categoria peste 75 de ani cate o achizitie noua la fiecare 26,6 soferi.

Sursa foto: finance.yahoo.com