POLITIA ROMANA: Cea mai ampla campanie sociala de educatie, premiata in SUA

Campania sociala de educatie rutiera ” Verde la educatie pentru circulatie” a Politiei Romane a fost premiata la PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014, in SUA.

Campania a fost desemnata castigatoare in cadrul Premiilor de Responsabilitate Sociala (PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014), la categoria cel mai bun eveniment de responsabilitate sociala (“Best CSR Event”).

“Verde la educatie pentru circulatie” este cea mai ampla campanie de acest tip organizata in Romania de catre autoritati, in parteneriat cu un lant de magazine din toata tara. 

In cadrul campaniei s-au derulat diferite activitati menite sa le ofere copiilor recomandari privind cele mai importante reguli de circulatie ce trebuie respectate in drumul lor spre scoala, magazin sau locul de joaca. Cei peste 300.000 de copii au participat la o sesiune de jocuri interactive, le-au fost prezentate semnele de circulatie, totul intr-un orasel miniatural pus la dispozitie de catre autoritatile implicate. Acestia au avut ocazia sa puna in aplicare informatiile dobandite, iar la final toti au fost recompensati cu premii. 

Campania “Verde la educatie rutiera” a avut ca rol prevenirea accidentelor rutiere in randul copiilor prin constientizarea acestei probleme si corecta informare a celor mici. 

Competitia “” din SUA se numara printre cele mai cunoscute initiative de premiere din domeniu, urmarind sa promoveze campaniile cele mai creative din intreaga industrie de PR.