PRETURILE “psihologice”, care se termina in 99, INTERZISE pentru PRODUSELE ALIMENTARE de la 1 iunie

De la 1 iunie, odata cu reducerea TVA la alimente, comerciantii nu vor mai avea voie sa afiseze in magazine preturi care se termina in 99 de bani pentru produsele alimentare, acestea fiind considerate ca au un efect psihologic care ii determina pe romani sa cumpere mai mult, informeaza B1 TV.

Oamenii sustin ca modificarea modului de afisare a pretului alimentelor ii va ajuta sa-si organizeze mai bine bugetul si astfel, nu vor mai avea surprize in momentul in care ajung la casele de marcat.

Cumparatorii sustin ca masura este bine venita.

CITESTE SI: PONTA: De la 1 iunie – TVA de 9% la alimente si DUBLAREA ALOCATIILOR, iar de la 1 iulie – SALARIU MINIM de 1.050 lei

“Sunt enervante pentru ca te duc in eroare. E bine sa fie pretul rotunjit”, spune un cumparator.

In timp ce unii cumparatori din hipermarketuri sunt deranjati ca trebuie sa plece acasa cu un pumn de maruntis, altii spun ca pentru buzunarul lor, chiar si o diferenta de un ban conteaza.

CITESTE SI: SENATUL a APROBAT modificarea TVA la 9% pentru ALIMENTE si BAUTURI NON-ALCOOLICE

Insa preturile psihologice vor ramane in continuare la produsele nealimentare si la cele aflate in promotie.

Sursa foto www.protv.md