Primaria Sectorului 6, PREMIATA pentru utilizarea instrumentelor de COMUNICARE ONLINE si de SOCIAL MEDIA in relatia cu cetatenii

Administratia Sectorului 6 a fost recompensata cu premii de buna practica in domeniul utilizarii instrumentelor de COMUNICARE ONLINE si de SOCIAL MEDIA in relatia cu cetatenii, in cadrul evenimentului de inchidere a proiectului ”Transparenta si calitate in administratia publica prin social media”, care s-a desfasurat miercuri in Sala de Consiliu a Primariei Sector 6, potrivit unui comunicat de presa al institutiei.

“Diplomele si trofele primite cu acest prilej atesta transparenta si gradul inalt de profesionalism atinse in dialogul initiat atat prin intermediul paginilor web cat si al retelelor de socializare la nivelul Sectorului 6. Devenite in timp modele de succes ale unei strategii moderne de comunicare, relatiile cu cetatenii ale Primariei Sectorului 6 si ale Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 6 s-au concretizat intr-o medie de 70.000 vizitatori unici ai paginilor web www.primarie6.ro si www.asistentasociala6.ro si peste 7.500 de utilizatori care urmaresc activitatea si noutatile postate prin intermediul paginilor de Facebook”, se spune in comunicat.

Citeste si: Site-ul DGASPC Sector 6, SINGURUL din domeniul ASISTENTEI SOCIALE care contine TOATE INFORMATIILE UTILE

Implementat de Asociatia ”Asistenta si programe pentru dezvoltare durabila – Agenda 21” in parteneriat cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici, proiectul  “Transparenta si calitate in administratia publica prin social media” a fost finantat prin granturile SEE 2009 – 2014, in cadrul Fondului ONG in Romania si a fost gandit astfel incat sa contribuie la transpunerea in practica a politicilor si strategiilor Uniunii Europene si ale Guvernului Romaniei in domeniul e-guvernare in concordanta cu prevederile Agendei Digitale Europa 2020. Principalele rezultate vizate s-au referit la instituirea unor canale  eficiente de comunicare si consultare intre cetateni si institute sau autoritati publice, cresterea gradului de transparenta si buna guvernare a 20 de institutii si a capacitatii acestora de atragere a cetatenilor in procese decizionale, prin utilizarea retelelor social media, multiplicarea si extinderea bunelor practici in alte zece judete.

Citeste si: CONTRIBUABILII din Sectorul 6 au la dispozitie MIJLOACE ELECTRONICE de plata a IMPOZITELOR si TAXELOR LOCALE

Sursa foto: Primaria Sectorului 6