Primarul RAZVAN SAVA cere solutii pentru problemele sistemului de management al traficului

Primarul general interimar, RAZVAN SAVA, i-a convocat, la inceputul saptamanii viitoare, pe responsabilii Administratiei Strazilor si ai Directiei de Transporturi din cadrul Primariei Capitalei pentru a analiza problemele aparute la sistemul de management al traficului, solicitand deja pregatirea unui plan de solutii pe termen scurt.

“Disfunctionalitatile tot mai frecvente ale acestui sistem au generat perturbari semnificative ale traficului. Primarul Capitalei le-a cerut deja factorilor responsabili sa se prezinte la intalnirea de saptamana viitoare cu un plan de solutii pe termen scurt”, se arata intr-un comunicat transmis, miercuri, de Primaria Capitalei.

Administratia Strazilor, institutie care gestioneaza Centrul de Management al Traficului, a transmis miercuri un raspuns PMB. Potrivit acestuia, in Bucuresti exista 434 de intersectii semaforizate, dintre care 171 fac parte din sistemul BTMS (Bucharest Traffic Management System).

CITESTE SI: PMB: Toate contractele Primariei Capitalei vor fi publicate pe site-ul institutiei

Se mentioneaza ca in dimineata zilei de miercuri, in patru intersectii semafoarele erau defecte (Splaiul Independentei x Sos. Virtutii, Piata Gorjului, Piata Brasov, Str. Popisteanu x Bd. Ion Mihalache). In cursul aceleiasi zile, trei dintre acestea au fost remediate, iar in cazul ultimei — Str. Popisteanu x Bd. Ion Mihalache se lucreaza in prezent in vederea remedierii. Aceste intersectii nu fac parte din cele ce functioneaza in sistem centralizat.

CITESTE SI: Primarul interimar RAZVAN SAVA: Avem BANI pentru ENERGIE TERMICA doar pana la sfarsitul anului

In ceea ce priveste intersectiile ce functioneaza in sistem centralizat, in momentul de fata, monitorizarea video este functionala in proportie de 80%. Administratia Strazilor are incheiat un contract de reparatii, astfel incat, pana la sfarsitul anului 2015, acesta sa fie functional in totalitate.

Se mai precizeaza ca, din cauza numeroaselor lucrari edilitare desfasurate de catre Apa Nova, Enel, Luxten sau de catre firmele care au executat lucrari de reabilitare a partii carosabile a strazii, exista un numar semnificativ de bucle inductive nefunctionale (bucla inductiva este un senzor instalat pe carosabil, pe fiecare banda de circulatie, inainte de intrarea in intersectiile cuprinse in BTMS, astfel incat, prin acest sistem, sunt numarate masinile care intra in intersectie, informatia ajungand la semafoare care se pot astfel corela pentru fluidizarea traficului).

“Administratia Strazilor are pregatita documentatia pentru reparatia acestora, urmand ca odata cu inceperea noului an sa incheiem un contract subsecvent avand drept obiectiv repararea acestora”, mentioneaza sursa citata.

 Sursa foto: b365