Printre motivele invocate se numara depasirea tintelor asumate de Romania in ceea ce priveste deficitul bugetar si datoria publica, dar si faptul ca firmele care au castigat licitatia nu au reusit sa convinga institutiile financiare internationale sa se implice in finantarea proiectului.
Soseaua de mare viteza, de aproximativ 60 de kilometri, ar fi trebuit sa fie construit de consortiul format din francezii de la Vinci, austriecii de la Strabag si grecii de la Aktor.
Nu este pentru prima data cand se intampla acest lucru: proiectul a mai fost abandonat atat in 2005, cat si 2010.
DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014 de la CFR Calatori? Ar fi interesant si nu numai…
Aflati in plina ofensiva anticoruptie, subalternii Laurei Codruta Kovesi sunt pe cale de a deschide un nou front de lupta, care va cutremura, cu siguranta, societatea romaneasca.
Sa fie vorba si de CFR Calatori, oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat in acest moment), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS privat) , Carmen Maria Popescu(director achizitii), Miu Ileana(director economic),Liliana Constantinescu(juristul sef),Claudiu Dumitrescu(inculpat), Alexandrina Gatej,Dana Galben Rachila,Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif(director general CFR Calatori), etc?