Radio Romania vrea sa se promoveze la Euronews

Radio Romania vrea sa se promoveze la Euronews

Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) vrea sa incheie un contract de publicitate media, in valoare de 22.500 de euro, cu televiziunea de stiri europeana Euronews, pentru promovarea celei de-a doua editii a Festivalului International al Orchestrelor Radio – RadiRo.

Comitetul Director al SRR a adoptat recent o dispozitie in acest sens. Conform documentului, s-a aprobat incheierea unui contract de publicitate media cu Euronews pentru difuzarea a 66 de spoturi de 10 secunde la Euronews, in perioada 15 – 28 septembrie, la o valoare estimata de 22.500 de euro net, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Citeste si: TVR 1, post de STIRI? Ce au decis sefii televiziunii publice

Contactati de agentia Mediafax, reprezentantii Radioului Public au declarat ca acest contract, intre SRR si Euronews, este inca in curs de negociere, termenii urmand sa fie definitivati.

“Atribuirea se face, in cazul semnarii contractului, prin procedura achizitiei directe, in temeiul O.U.G. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, fiind finantat din publicitatea atrasa”, au precizat reprezentantii SRR.

Citeste si: STELIAN TANASE cauta solutii de iesire din CRIZA. Ce le cere sefilor de la TVR