SALONUL AUTO DE LA PARIS: Cu ce modele se prezinta marii producatori

Peste un milion de vizitatori sunt asteptati in perioada 4 – 19 octombrie sa viziteze SALONUL AUTO DE LA PARIS, care anul acesta se va intinde pe o suprafata de 125.000 de metri patrati unde vor fi prezente cel putin 260 de marci si 71 de constructori de AUTOMOBILE, transmite AFP.

Grupul francez RENAULT va profita de aceasta ocazie pentru a prezenta cea de-a cincea generatie a modelului Espace MPV, OPEL va arata noua Corsa, grupul VOLKSWAGEN, care vrea sa devina cel mai mare constructor auto mondial, isi va dezvalui berlina Passat in timp ce la standul FORD va putea fi vazut noul Mustang, care va fi disponibil concesionarilor europeni abia anul viitor.

Citeste si: FORD MUSTANG, EDITIE SPECIALA CE MARCHEAZA 50 DE ANI DE EXISTENTA

Tot la SALONUL AUTO DE LA PARIS, constructorul roman DACIA va lansa versiunile Stepway ale modelelor Lodgy si Dokker precum si doua noi premiere DACIA DUSTER AIR si DACIA SANDERO BLACK TOUCH.

Potrivit analistilor de la PwC, PIATA AUTO MONDIALA ar urma sa inregistreze o crestere anuala medie de peste 4% pana la finele deceniului. Insa aceasta cifra generala ascunde diferente semnificative la nivel regional.

China si tarile emergente din Asia continua sa creasca masiv, iar SUA au revenit la nivelul de dinaintea crizei din 2008. In schimb, europenii cumpara in continuare cu 20% mai putine MASINI decat in urma cu sapte ani. In plus, unele piete considerate ca un nou ‘Eldorado’, precum Brazilia, Thailanda, Argentina si mai ales Rusia dau semne de scadere.

In mod paradoxal, cel mai mare salon auto de pe planeta, in functie de vizitatori, are loc intr-o tara unde locuitorii considera din ce in ce mai putin automobilul drept un obiect al dorintei.

Citeste si: PARIS: DACIA LANSEAZA DOUA MODELE NOI. FOTO IN ARTICOL

“Masina a devenit complet banala chiar daca ramane indispensabila pentru mobilitatea cotidiana”, a explicat Flavien Neuvy director la firma de cercetare Cetelem. In plus, in timpul crizei, numerosi consumatori, in special tinerii din mediul urban, au optat pentru noi modele de mobilitate care pun in discutie modelul traditional de masina individuala.

Sursa foto: mondial-automobile.com