SCANDALUL dintre RADET si ELCEN continua in timp ce mii de bucuresteni n-au APA CALDA

In timp zeci de mii de bucuresteni nu au in continuare apa calda, Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice (RADET) si producatorul de energie electrica si termica ELCEN continua razboiul in declaratii oficiale.

Dupa ce ELCEN a transmis, joi, ca este normal ca doua termocentrale sa fie oprite in acelasi timp pentru revizie si asta nu afecteaza furnizarea apei calde in Bucuresti, Regia de Distributie sustine ca a fost anuntata in luna februarie ca CET Sud si CET Grozavesti vor intra in revizie in luni diferite.

RADET a remis, vineri, Ziare.com un nou comunicat de presa, care arata ca, potrivit calendarului anual de revizii comunicat de ELCEN pentru anul 2016 pe 2 februarie, CET Sud era programat sa intre in revizie intre 6 si 26 iunie, iar CET Grozavesti intre 8 si 28 august. In realitate, spune RADET, CET Sud a intrat pe 1 iunie, iar CET Grozavesti a intrat pe 6 iunie, fata de 8 august, cum era programat initial.

In aceste conditii, “calendarul de revizii ELCEN nu a fost respectat asa cum era prevazut initial si asumat de catre RADET, ceea ce a dus la situatia actuala, de a nu putea fi livrata apa calda locuitorilor din Sectorul 2.

CITESTE SI: RADET: DICTATURA GABRIELEI FIREA LA PRIMARIA CAPITALEI A INCEPUT INAINTE DE INVESTIRE!

In aceste conditii, alimentarea consumatorilor deserviti de catre aceste centrale, respectiv locuitorii sectoarelor 2 si 3, a fost preluata de CET Progresu si CET Vest. Zonele Colentina si Pantelimon sunt situate la cea mai mare distanta de centralele din care se face in prezent alimentarea”, sustine RADET. Practic, apa calda parcurge pana in apartamentele bucurestenilor 14 kilometri, fata de 7,5 cat era in mod normal si in aceste conditii apa ajunge la robinet mai rece sau cu debit scazut.

In concluzie, RADET acuza ELCEN ca nu si-a respectat calendarul de revizii initial comunicat, ceea ce a dus la crearea prezentei situatii “pentru care depunem toate eforturile sa o remediem cat mai repede cu putinta”. “In situatia data, in conditiile in care, la robinet, clientului ii curge apa rece in loc de apa calda, din respect pentru banii cetatenilor, am dispus sistarea agentului termic pana la atingerea parametrilor de furnizare”, a declarat Valentin Vitalariu, directorul general RADET.

Sursa foto: realitatea