SCANDALUL VOLKSWAGEN: Directorul RAR a declarat ca si CONSUMUL de CARBURANT este masluit

Emisiile trucate de la Volkswagen nu sunt singura teapa data de marii producatori clientilor. Acest lucru este recunoscut chiar de catre directorul tehnic al Registrului Auto Roman.

In opinia acestuia, consumul real al autovehiculelor este mult mai mare in realitate decat cel specificat in cartea tehnica. Ba chiar exista diferente si fata de consumul afisat pe bord in timp real.

„Sunt reale si partial justificate discutiile pe marginea diferentelor dintre consumul declarat si cel din realitate, se poate face o analogie cu ceea ce vorbim acum despre emisiile poluante. Consumul declarat se determina in anumite conditii specifice de incercare, care nu pot fi reproduse decat foarte greu in exploatarea normala a masinii. Si aici sunt niste trucuri de laborator, de exemplu se folosesc anvelope care au o frecare mai mica cu calea de rulare si uleiuri cu proprietati deosebite – toate ajuta la un consum declarat care sa multumeasca initial cumparatorul. Dupa care apar si ceva surprize“, a afirmat Cristian Bucur la Adevarul Live.

CITESTE SI: SCANDALUL DIESELGATE: ROMANII pot verifica singuri daca masina lor are sau nu SOFTUL care TRISEAZA

Potrivit acestuia,nu existe diferente doar fata de consumul specificat in cartea tehnica ci si intre consumul afisat pe bord, in timpul mersului si cel real. Acestea ar putea fi cauzate de erori la calibrarea dispozitivelor de masurare. 

CITESTE SI: SCANDALUL VOLKSWAGEN: REGISTRUL AUTO ROMAN A SISTAT ELIBERAREA DE CARTI DE IDENTITATE. REACTIE PONTA. UPDATE

Oficialul RAR estimeaza ca noile standarde legate de emisiile de poluare va putea duce si la scumpirea masinilor. Asta in conditiile in care producatorii vor fi obligati sa instaleze dispozitive care sa masoare comportamentul in conditii reale al autovehiculelor.

Sursa foto: incont