Schimbare majora in ceea ce priveste eliberarea permisului de conducere ! Vezi despre ce este vorba !

Potrivit unui proiect al ministrului Afacerilor Interne, persoanele carora le expira permisul de conducere sau care si-au schimbat numele ori si-au pierdut sau le-a fost furat permisul de conducere pot trimite solicitarea pentru eliberarea acestuia si prin e-mail.

„Pentru permisele de conducere emise dupa data de 01.01.2009, cererea pentru eliberarea unui duplicat poate fi adresata si prin corespondenta, pe adresa serviciului public comunitar care a emis permisul de conducere anterior”, scrie in comunicatul aflat in dezbatere publica pe site-ul MAI.

Cererea pentru eliberarea permisului de conducere sau a duplicatului trebuie adresata si trimisa impreuna cu o copie a actului de identitate al titularului, procura speciala si actul de identitate al persoanei imputernicite, dovada platii taxelor si tarifelor aferente eliberarii permisului de conducere.

La toate acestea, solicitantul trebuie sa faca dova da faptului ca este apt din punct de vedere medical pentru a conduce, da rsi o declaratie pe propria raspundere a titularului din care sa rezulte, dupa caz, pierderea ori furtul permisului, la care se adauga doua fotografii ale titularului.

Sursa foto: infois.ro