Scuza penibilă a Twitter după ce a recunoscut că a folosit datele personale ale utilizatorilor în scopuri publicitare

Twitter a transmis, marti, ca adresele de mail si numerele de telefon incarcate de utilizatori pentru a raspunde cerintelor de securitate ale platformei au fost folosite … “din neatentie” in scopuri publicitare.

Reteaua de micro-blogging a spus ca eroarea a fost indreptata incepand din 17 septembrie, insa nu a precizat si cati utilizatori au fost afectati, conform Reuters. “A fost o greseala si ne cerem scuze”, a transmis compania intr-o postare.

Majoritatea companiilor care au retele de socializare, inclusiv Twitter si Facebook, s-au confruntat in ultima vreme cu presiuni din partea utilizatorilor, dar si autoritatilor de reglementare la nivel global, cu privire la modul in care platformele lor gestioneaza datele utilizatorilor.

Twitter a explicat ca, atunci cand agentii de publicitate si-au incarcat listele de marketing, este posibil ca unii utilizatori sa se fi potrivit cu persoanele de pe lista lor, bazandu-se pe mailul sau numarul lor de telefon.

Aceste date au fost furnizate de detinatorii de conturi pe Twitter, pentru a raspunde cerintelor de securitate ale paltformei. Insa compania a spus ca la aceste informatii nu au avut acces parti terte, dar utilizatorii au fost expusi la publicitate targetata.

Sursa foto: twitter