Sfaturi pentru proiectarea celui mai bun banner de tip Roll Up

Când vine vorba de publicitatea produselor dvs., proiectați bannere retractabile pentru a le utiliza. Sunt printre cele mai importante instrumente de marketing pe care le puteți avea. Bannerele roll up, atunci când sunt bine concepute și gândite reprezintă o resursă importantă pentru oricine își dorește o promovare eficientă. Ele pot avea, de asemenea, un impact mare la o expoziție comercială, în orice recepție sau loc de afaceri, permițându-vă să oferiți un mesaj de vânzări concis, bine direcționat, către clienții actuali sau potențiali.
Obținerea unui conținut și design adecvat, a unui roll up preț convenabil sunt importante atunci când vine vorba de transmiterea mesajului și de promovarea afacerii.

Care este scopul bannerului dvs?

Vă recomandăm să aveți o direcție clară pentru ceea ce doriți să realizați cu bannerul dvs. înainte de a trece la faza de proiectare. De exemplu, bannerul este destinat pentru:

  • Dezvoltarea gradului de conștientizare al mărcii.
  • Redirecționarea clienților către un site web.
  • Generarea de noi clienți .
  • Promovarea unui produs sau a unei oferte.

Menținerea acestui obiectiv vă va ajuta să dezvoltați un banner roll up personalizat, care să contribuie la obiectivele dvs. de marketing.

Scrierea mesajului corect pe bannerul dvs. de tip roll-up

  • Alocați-vă timp să vă gândiți la mesajul pe care doriți să îl aveți pe banner.
  • Dacă aveți un mesaj de vânzări, subliniați avantajele și includeți caracteristici, dacă este cazul.
  • Scrieți întotdeauna mesajul dvs. vorbind din punctul de vedere al publicului.
  • Păstrați mesajul concis și la obiect, prea multe cuvinte vor face ca bannerul să pară aglomerat.
  • Amintiți-vă că aveți doar câteva secunde pentru a atrage atenția publicului.

Design excelent = impact mare

  • La fel ca o reclamă în ziar, un pliant promoțional sau o carte de vizită, este vital că designul dvs. să vă transmită mesajul. De aceea este indicat să alegeți un banner roll up personalizat.
  • Atunci când se utilizează câteva cuvinte pe o piesă de marketing, accentul trebuie pus pe planificarea impactului vizual.
  • Bannerul roll up trebuie să fie văzut cu ușurință.
  • Proiectarea bannerului dvs. trebuie să se coreleze cu toate garanțiile dvs. promoționale, luați în considerare culoarea de fundal în raport cu identitatea corporativă existentă.

Nu uitați de siglă – faceți ca bannerul dvs. roll-up să iasă în evidență

  • Amintiți-vă că încercați să atrageți atenția oamenilor pe măsură ce trec pe lângă banner-ul dvs roll up. Folosiți imagini de înaltă calitate. Acest lucru va reflecta profesionalismul dvs.
  • Utilizați partea de sus a bannerului pentru a promova sigla companiei.
  • Asigurați-vă că aveți imagini de înaltă rezoluție pentru produsele și sigla companiei.

Mesajul principal

  • Este important ca mesajul principal să fie la nivelul ochilor, acesta este cel mai probabil să atragă atenția oamenilor în timp ce trec pe lângă bannerul roll up personalizat.
  • Oamenii au tendința să citească de sus în jos și de la stânga la dreapta, așa că gândiți-vă unde vă plasați conținutul, adică titlurile, mesajul de vânzări și detaliile de contact.
  • Folosiți litere de dimensiuni suficient de mari pentru a da impact, dar care să nu pară aglomerate.
  • Alegeți un tip de caractere ușor de citit și atrăgător.

Instalare ușoară

Roll up-ul este un excelent sistem de afișare fiind portabil. De asemenea, veți obține roll up preț foarte mic în comparație cu vizibilitatea oferită și ușurința utilizării. Instalarea durează doar câteva secunde și poate fi făcută de oricine.

Luați în considerare utilizarea unei dimensiuni sau forme diferite

Cei mai mulți oameni au tendința de a respecta standardul de formă și dimensiune standard al bannerului pull-up. Cu toate acestea, utilizarea unei forme și dimensiuni deosebite vă poate distinge bannerul. Este posibil să aveți diferite forme și dimensiuni care să se potrivească mai bine mărcii sau scopului dvs. Un banner roll up larg ar putea fi excelent într-o vitrină sau ca parte a unei expoziții comerciale. Suplimentar sistemului standard ce permite instalarea unui banner de 85 x 200 cm, există și bannere roll up de dimensiuni mai mari precum 100/120/150 X 200 cm sau cu personalizare pe ambele fețe ale banner-ului.

Imprimați pe ambele părți

Bannerele extensibile cu două fețe oferă o expunere dublă în aceeași cantitate de spațiu. Sunt ideale pentru spații mari sau situații în care bannerul dvs. va fi în centrul unei camere sau a unui magazin. Dacă folosiți modele diferite față și spate, asigurați-vă că există o continuitate a stilului.

Luați în considerare mai multe bannere roll up

O modalitate extrem de eficientă de a utiliza bannere roll up este de a vă transmite mesajele pe mai mult decât unul. De exemplu, puteți alege bannere roll up care includ un banner principal al companiei plus bannere complementare pentru fiecare dintre produsele dvs.

O altă metodă pentru a realiza acest lucru este prin intermediul unui element grafic continuu care creează o călătorie vizuală. Un banner roll up personalizat poate spune povestea dvs și vă poate scoate în evidență afacerea.