marți, iulie 25, 2023
Rss
Advertisement
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Contact
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa breaking news

SINDICATELE CFR ameninta cu GREVA GENERALA. PROTESTUL ar putea avea loc pe 1 OCTOMBRIE

Vlad Economu de Vlad Economu
septembrie 4, 2015
2 Minute durata de citit
82
2
sindicate cfr, revendicari sindicalisti cfr, greva generala, negocieri ministerul transporturilor, iulian mantescu
87
SHARES
434
VIZUALIZARI
Share on FacebookShare on Twitter

SINDICATELE CFR ameninta cu GREVA GENERALA. Aceasta ampla miscare de protest ar putea fi programata in data de 1 octombrie atunci cand garniturile de tren ar putea ramane stationate in gari.

IULIAN MANTESCU, liderul sindical al mecanicilor de locomotiva, a declarat intr-o interventie telefonica la postul B1 TV, ca principala revendicare a angajatilor CRF este legata de majorarea salariilor. 

“Dorim negocierea corecta a contractului de munca. Cresterea salariala sa fie de cel putin 10 procente. (…) Este corect ca si cfr-istii, dupa sase ani de stagnare, sa-si negocieze salariu. In aprilie ni s-a promis ca se vor gasi solutii. Dorim ca membrii de sindicat sa primeasca si ei o crestere de 10%”, a spus acesta, explicand ca, o data cu cresterea salariului minim pe economie, cei care aveau salariu sub acest venit au primit mariri, iar ceilalti nu”, a declarat MANTESCU.

CITESTE SI: GREVA ANGAJATILOR DE LA ROMATSA NU VA MAI AVEA LOC. A FOST INCHEIAT UN CONTRACT COLECTIV DE MUNCA. REACTIA SINDICALISTILOR. UPDATE

IULIAN MANTESCU a explicat ca, in acest fel, s-a ajuns sa nu mai fie diferentiere profesionala. El a mai precizat ca sindicalistii vor negocia noile contracte la minister pe 10 septembrie.

“Daca nu se gasesc solutii dupa 1 octombrie se ia in calcul GREVA GENERALA”, a explicat acesta. Organizatiile sindicale au cerut o crestere salariala de minimum 10%, acordarea de tichete de masa pentru toate zilele lucratoare din luna, precum si vouchere de vacanta pentru salariati, incepand de la data de 1 ianuarie 2016.

CITESTE SI: SCANDAL LA ROMATSA. IMBRANCELI INTRE ION AUREL STANCIU SI UN LIDER DE SINDICAT. DIRECTORUL A DEPUS PLANGERE PENTRU TALHARIE. UPDATE

De asemenea, sindicatele mai vor marirea numarului de angajati, astfel incat salariatii sa nu mai fie nevoiti sa faca ore suplimentare. Acestia au insistat ca toate aceste cerinte sa fie prevazute in viitoarele contracte colective de munca.

Conform unor surse din interiorul MT, o prima runda de negocieri intre sindicalistii CFR si reprezentantii Ministerului Transporturilor ar putea avea loc in data de 10 septembrie.

Sursa foto: jurnalul

loading...
Articolul Anterior

Presedintele Comisiei de Etica a UB: GABRIEL OPREA a PLAGIAT lucrarea de doctorat!

Urmatorul Articol

Vedete care au suferit schimbari radicale. Vezi galerie foto

Similare

Noțiuni de bază despre pariurile pe fotbal
Homepage

Noțiuni de bază despre pariurile pe fotbal

iulie 5, 2023
Idei de amenajare a locului de joacă la curte pentru copii
Homepage

Idei de amenajare a locului de joacă la curte pentru copii

iunie 28, 2023
Tatăl îi face, fiul îi ”sparge”! Băiatul lui Cosmin Olăroiu are datorii imense
Homepage

Tatăl îi face, fiul îi ”sparge”! Băiatul lui Cosmin Olăroiu are datorii imense

iunie 22, 2023

Comments 2

  1. JAF LA CFR CALATORI ? says:
    8 ani ago

    “Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national.
    Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top.
    La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT.
    Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia.
    Inainte de Paste, in 2014, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei.
    Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor.
    In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical. Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.”
    Fostul ministru RUS, stia probabil ca PSD-ul este o interminabila pepiniera penala. Si ce ?
    In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, fara licitatie , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie?
    Numai bosul CFR Calatori, Vasile Secara si ulterior Szentes Iosif, pot spune, dupa ce se vor consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu.
    Poate Corpul de control al ministrului Ghiocel Iulian Matache va verifica si achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Dorobantu Valentin, Vasile Secara , Szentes Iosif si Elena Miu.
    Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus?
    Ministrul Transporturilor,Ghiocel Iulian Matache , nu aude nu vede dar stie?
    DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014-2015 de la CFR Calatori?
    Oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS Bv.), Carmen Maria Popescu(“regina achizitiilor” de la CFR Calatori), Miu Ileana(director economic),Liliana Constantinescu(sef oficiu juridic),Claudiu Dumitrescu(fost membru CA,inculpat), Alexandrina Gatej(fosta presedinte CA),Dana Galben Rachila(membru CA pe viata?),Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif(manager privat la CFR Calatori,lasat de Dorobantu si Secara sa pastoreasca ce a mai ramas din societate) Litra Marcel,Mantoiu Cornel ,Zaharia Adrian, etc?
    Dar pe unde “zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea “ireprosabila” a unora de mai sus in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie?
    Ulterior, fostul ministru, Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes.
    Acesta s-a remarcat in anii trecuti prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat?
    Cei care au condus CFR Călători în ultimii ani ,cum ar fi si Dorobanţu Valentin, Secara Vasile,Szentes Iosif , au fost preocupaţi să falimenteze compania de stat?
    Singura lor grijă a fost să umfle conturile „băieţilor deştepţi” de la calea ferată prin subvenţii foarte mari, în timp ce compensaţiile pentru CFR Călători erau tot mai modeste în raport cu numărul călătorilor.
    În acelaşi timp, în 2012 şi 2013, fostul director general Valentin Dorobanţu a depus eforturi susţinute ca mersul trenurilor să fie intocmit în funcţie de interesele băieţilor deştepţi de la calea ferată, cedând astfel o serie de trasee rentabile ale CFR Călători în favoarea operatorilor privaţi de transport feroviar de persoane?

    Răspunde
  2. titi says:
    8 ani ago

    Contractele de achizitii de la CFR Calatori sunt atribuite in mod ilegal de ani de zile si sunt suplimentate imediat dupa atribuire cu sute de milioane de euro in conditiile in care CFR Calatori este “in sapa de lemn” ?
    În perioada 28 ianuarie 2013 – 16 iunie 2014, inculpatul Călin Mitică a dispus remiterea cu titlu de mită, în 12 tranşe succesive, a sumei totale de 414.392 lei, inculpatului Gavriş Teodor Alexandru, şef Serviciu Automotoare şi ulterior, director de tracţiune în cadrul S.N.T.F.C. C.F.R. CĂLĂTORI S.A., pentru ca acesta din urmă să sprijine interesele de afaceri ale S.C. REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. Cluj Napoca, astfel încât să obţină contractele de servicii Revizie tip R 7 la Automotoarele Desiro „Săgeata Albastră”, în valoare maximă de 220.990.260 lei şi Revizie tip R8 la automotoarele Desiro „Săgeata Albastră” (ambele contracte fiind atribuite de autoritatea contractantă S.N.T.F.C. C.F.R. Călători S.A.)
    Se pune intrebarea , Gavris Teodor Alexandru a luat mita singur ?
    Se pare ca nu, nici nu avea cum.
    In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, fara licitatie , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie?
    Numai bosii CFR Calatori,Dorobantu Valentin, Vasile Secara si ulterior Szentes Iosif, pot spune, dupa ce se vor consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu.
    Poate Corpul de control al ministrului Ghiocel Iulian Matache va verifica si achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Dorobantu Valentin, Vasile Secara , Szentes Iosif si Elena Miu.
    Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns definitiv la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus prin girul lui Secara Vasile?
    Ministrul Transporturilor,Ghiocel Iulian Matache , nu aude nu vede dar stie?

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • Mondonews
  • Stiri
  • Administratie
  • Sport
  • Life
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Contact
Servicii SEO Bucuresti, profesionale © adfel.ro

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Mondonews
  • Stiri
    • Politica
    • Economie
    • Externe
    • Social
    • Coronavirus
  • Administratie
  • Sport
  • Life
    • Imobiliare
    • Auto
    • Turism
    • It/Stiinta
    • Horoscop
  • Meteo
  • Sanatate
  • Top 10 Mondo
  • Contact

© 2020 Mondonews - Toate drepturile rezervate

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In