Singura companie din Romania care a concediat 100 de oameni si le-a publicat numele pentru a nu mai fi angajati, renunta la aceasta practica

Compania International Lazar, cel mai mare transportator rutier de pe piata locala, a renuntat sa mai publice numele soferilor si angajatilor care au provocat prejudicii firmei din considerente juridice, sustin reprezentantii companiei, citati de Business Magazin.

“Probabil ca am renuntat din motive juridice. Oricum, daca un angajat sustine ca a lucrat la noi, putem sa ii verificam numele si sa ajutam astfel viitorul angajator”, spun cei de la International Lazar.

Un singur sofer a fost concediat in 2014 de conducerea companiei de transporturi International Lazar Company, cu sediul la Pitesti, contractul de munca incetand din cauza prejudiciilor create, o cifra semnficativ mai mica fata de cele inregistrate in anii precedenti. Angajatii companiei au devenit in acest an mult mai precauti in a sustrage din bunurile societatii sau in a savarsi alte abateri, dupa ce in ultimii patru ani 94 de angajati au fost concediati pentru furt de motorina, lipsa marfurilor transportate, accidente grave, conduita iresponsabila in trafic sau acte grave de indisciplina.

Citeste si: BNR: Subsidiarele din Romania ale bancilor supuse TESTELOR DE STRES de BCE au CAPITALIZARE SUFICIENTA

Numele celor 94 de angajati concediati pentru indisciplina in perioada 2011-2014 a fost facut public pentru ca acestia sa fie cunoscuti de catre toate companiile de transporturi din Romania.

Business Magazin mai scrie ca lista completa a celor 94 de angajati problema contine numele, prenumele si orasul de resedinta si nu mai este disponibila in sectiunea”soferi problema”. Acum, sectiunea “soferi problema” nu mai prezinta astfel de informatii.

Citeste si: Tinerii, SUBVENTII de 25.000 de euro la firme start-up

Omul de afaceri Ion Lazar controleaza in prezent cel mai mare transportator de pe piata locala, business de peste 90 milioane de euro, cateva sute de angajati si peste 1.000 de camioane.

Rutele transportatorului International Lazar Company, compania care transporta autovehiculele Dacia produse la Mioveni, ajung pe langa Maroc si in Turcia, Iran sau Moscova, iar in portofoliu intra pe plan local cei trei producatori de anvelope Michelin, Pirelli si Continental si companii precum P&G, Saint Gobain si distribuitorul de bunuri de larg consum Elgeka Ferfelis.