SORIN OPRESCU: PASAJUL subteran de la PIATA PRESEI ar putea fi finalizat la PRIMAVARA

Lucrarile la PASAJUL subteran de la PIATA PRESEI ar putea fi terminate la PRIMAVARA, a declarat vinery primarul general al Capitalei, SORIN OPRESCU, dupa o vizita pe santier.

“Noi speram ca PRIMAVARA sa se poata circula, sa putem da gata pasajul si in continuare sa putem termina celelalte lucrari”, a spus Oprescu.

El a estimat ca, dupa ce PASAJUL de la PIATA PRESEI va fi terminat, timpul de parcurgere a zonei cuprinse intre fantana Miorita si bulevardul Marasti se va reduce la cateva minute.

Citeste si: SORIN OPRESCU: Lucrarile la PASAJUL subteran de la PIATA PRESEI ar putea fi gata in luna MARTIE

“Partea grea, peretii mulati, se apropie de sfarsit, dupa care piata devine libera pentru circulatie, pentru ca dedesubt sa se lucreze toata iarna in metoda pe care dansii o numesc top down. Se scoate pamantul si se face legatura pe bretelele lui. In felul acesta, cele 12.000 de masini care se asaza la stop intr-o ora sau care trec prin Piata Presei Libere isi vor gasi solutia de defluire catre bulevardul Marasti. Avem inca discutii cum vom face cu sensurile pe bulevardul Marasti, pentru ca poate va fi nevoie ca duminica, intre anumite ore, dupa-amiaza, sa-i dam un singur sens de intrare in oras, ca dupa aceea, luni, sa revina circulatia la normal. Din studiile facute, intersectia Arcul de Triumf cu Miciurin si cu strada Campina nu va mai reprezenta o aglomerare mare de masini, chiar daca una dintre bretelele acestui pasaj va iesi in Kiseleff”, a mai spus Oprescu.

Potrivit Primariei Capitalei, PASAJUL este realizat pe un singur sens, acela de intrare in Capitala de pe soseaua Bucuresti-Ploiesti, avand doua iesiri — una pe Kiseleff si alta pe Marasti.

PASAJUL porneste din soseaua Bucuresti-Ploiesti cu doua benzi de circulatie si se bifurca astfel: pasaj cu doua benzi de circulatie spre Kiseleff si o ramura cu o banda de circulatie largita spre Marasti.

Citeste si: SORIN OPRESCU: La pasajul PIATA PRESEI LIBERE se lucreaza INTENS

Lungimea aproximativa a pasajului este de 700 de metri cu tot cu rampe. Valoarea investitiei se ridica la 60.422.927,56 de lei fara TVA.

Beneficiile pasajului sunt, conform proiectului, fluidizarea circulatiei, reducerea noxelor, a ratei accidentelor si costurilor de exploatare.

Sursa foto: PMB