TELVERDE lansat de Ministerul Muncii

Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice (MMFPSPV) a lansat, luni, serviciul telefonic de informare TELVERDE, o linie de acces direct la informatiile specifice domeniilor gestionate de institutie.

Este vorba despre politici publice, pensii si asigurari sociale, asistenta sociala, protectia persoanelor cu dizabilitati, protectia drepturilor lucratorilor, protectia sanatatii si securitatii in munca, protectia drepturilor copilului, adoptii si legislatia muncii.

Numarul de telefon gratuit este 0800.86.86.22 si poate fi apelat din oricare retea, de luni pana vineri, intre orele 09.00 si 22.00.

Potrivit reprezentantilor ministerului, scopul acestui serviciu este acela de a facilita accesului cetatenilor la informatiile din domeniul social, in vederea cresterii transparentei administratiei publice si a cresterii increderii cetatenilor, prin simplificarea barierelor administrative si prin reducerea timpului alocat furnizarii acestor servicii.

Citeste si: TEL VERDE ANTICORUPTIE: Cate sesizari au fost facute in primele 6 luni

“Prin TELVERDE, oamenii vor primi informatia mult mai repede si vor sti unde sa se adreseze pentru a-si rezolva o problema sau alta. Este important sa simplificam accesul oamenilor la informatiile dorite”, a declarat ministrul muncii, Rovana Plumb.

TELVERDE este un serviciu telefonic gratuit si va functiona utilizand o baza de date formata dintr-un set de intrebari frecvente si raspunsuri clare pentru fiecare domeniu in parte. Raspunsurile furnizate de catre operatorii call-center-ului sunt elaborate de minister si vor fi actualizate permanent in functie de feed-back-ul primit din partea cetatenilor.

Citeste si: LINIE TELEFONICA GRATUITA pentru rudele cetatenilor romani din Gaza

In cazul in care raspunsurile la intrebarile formulate de public vor necesita un timp de consultare cu experti ai ministerului, solicitarea va fi transmisa electronic persoanelor abilitate din cadrul MMFPSPV si va fi solutionata conform procedurilor de comunicare aprobate.

Implementarea serviciului TelVerde se realizeaza prin proiectul “Modernizarea serviciilor publice de informare si relationare cu cetatenii, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice”, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 – 2013.

Sursa foto: opiniatimisoarei.ro