Tinder are un nou rival „Made in România”

Tinerii își pot face prieteni mai ușor prin intermediul unui noi aplicații românești, Jumppi, care promite că se va „bate” cu celebrul Tinder.

„Jumppi este noul Tinder pentru cei ce îşi caută prieteni sau vor să strângă o gaşcă cu care să se distreze! Tinerii se plâng tot mai des că nu pot lega prietenii pe Facebook sau Instagram, iar foarte mulţi nici măcar nu încep aici noi conversaţii pentru că sunt prea timizi şi se tem de o respingere. Contrar, utilizatorii Jumppi sunt persoane deschise, aflate pe platformă tocmai pentru că doresc să îşi facă noi cunoştinţe şi să participe la activităţi interesante. De aceea chiar şi cei mai timizi se simt confortabil aici, ştiind că şi ceilalţi useri au acelaşi scop ca şi ei”, a afirmat Andrei Stoiculescu, co-fondator al noii aplicaţii, scrie evz.ro.

Conform dezvoltatorilor, aplicaţia a contorizat 1.600 de utilizatori, iar estimările pentru sfârşitul anului vizează atingerea cifrei de 20.000 de descărcări.

Utilizatorul aplicației poate posta invitaţii pentru activităţile pe care are doreşte să le facă, adăugând o scurtă descriere. Aceasta poate propune orice activitate socială, însă printre cele mai răspândite ar fi: să iasă în oraş, să meargă la concerte, piese de teatru sau festivaluri, să facă sport (jogging, ciclism, baschet, fotbal, tenis, fitness etc.) sau alte activităţi distractive de grup: paint ball, escape room, parcuri de distracţii, bowling sau biliard. De asemenea, utilizatorii au posibilitatea de a vedea ce activităţi sunt disponibile în următoarele 24 de oră în apropierea lor şi de cine sunt create. Dacă găsesc o activitate la care vor să participe, vor apăsa butonul „Join” şi vor intra în conversaţie cu ceilalţi participanţi pentru detalii.

88,5% dintre respondenţii unui studiu independent realizat de Jumppi spun că adeseori au chef să facă ceva distractiv, dar că nu găsesc cu cine. Motivul principal pentru care aceştia nu îşi găsesc parteneri pentru activităţile recreative este că prietenii lor au alt orar (28%).

Sursa foto: economica.net