Trei noi PASAJE RUTIERE in Capitala

Autoritatile bucurestene au in plan TREI PASAJE SUBTERANE pentru a putea decongestiona traficul din Capitala. Noile CONSTRUCTII RUTIERE vizeaza zona Razoare-Cotreceni si Soseaua Progresul, Bucurestiul ajungand astfel la un total de 17 pasaje subterane si supraterane.

Unul dintre cele mai AGLOMERATE puncte din Capitala, INTERSECTIA de la Razoare este un adevarat calvar pentru soferi in fiecare zi, in special dimineata si dupa-amiaza. Acelasi lucru se intampla si la INTERSECTIA dintre Bulevardul Geniului, Soseaua Grozavesti si Bulevardul Iuliu Maniu.

Arhitectii din Primaria Capitalei cred ca solutia este un PASAJ SUBTERAN cu dublu sens, care sa treaca pe sub INTERSECTIA cu Bulevardul Iuliu Maniu si care sa vina astfel in prelungirea Podului Basarab, informeaza Digi 24.

Un astfel de plan a mai fost gandit, insa a fost abandonat in 2007 dupa ce au inceput lucrarile la magistrala 5 de metrou.

Citeste si: IN SFARSIT! PASAJELE SI PODURILE DIN CAPITALA VOR FI CURATATE

“Odata cu punerea in functiune a pasajului Basarab, doua intersectii majore au devenit foarte aglomerate si practic sunt intr-un loc ingust”, a declarat Ion Dedu, directorul Directiei de Transporturi din Primaria Capitalei, pentru a motiva pasajul.

Totodata, proiectul primariei prevede alte DOUA TUNELURI in aceeasi zona. Ambele vor fi cu sens unic. Unul pe directia Soseaua Panduri-Grozavesti, iar cel de-al doilea dinspre Bulevardul Geniului spre Soseaua Progresul.

Cele TREI PASAJE ar urma sa fie construite dupa terminarea lucrarilor la noua magistrala de metrou, insa nu inainte de a fi realizat un studiu de fezabilitate. Deocamdata nu se poate vorbi de costuri si nici de o data estimativa la care ar urma sa fie date in functiune cele trei PASAJE RUTIERE.

Citeste si: CAPITALA SI SANTIERELE DIN ANUL 2014. BUCURESTIUL SE TRANSFORMA

“Acolo a existat un plan urbanistic initial, care nu mai este in vigoare. El trebuie reevaluat, revazut, ocazie cu care putem sa reconsideram si reorganizarea circulatiei in zona respectiva”, a mai spus Ion Dedu.

Un PASAJ similar, cel din zona Baneasa, a costat peste 13 milioane de euro si a fost gata in mai bine de un an si jumatate. In cazul proiectului din zona Razoare, pretul ar putea fi insa mai mare avand in vedere ca e vorba de inca doua TUNELURI in plus. 

Sursa foto: b365.ro