Mai multe trenuri care vin si pleaca din Gara de Nord au INTARZIERI intre 30 si 60 de minute, din cauza lipsei de tensiune la centrul de dirijare a traficului din zona statiei Peris, cauzata de furtuna de duminica dimineata, potrivit unui comunicat emis de CFR Calatori.
Furtuna a cauzat o lipsa de tensiune la centrul de centralizare si dirijare a traficului din zona Peris, toate trenurile care vin si pleaca din Bucuresti Nord si ajung in aceasta statie fiind oprite temporar, pana la comanda de intrare in circulatie a personalului feroviar pe segmentul Buftea-Peris.
Intrucat exista in continuare posibilitatea aparitiei de modificari sau perturbari in circulatia trenurilor, din cauza vremii nefavorabile, pasagerii sunt sfatuiti ca, inainte de calatorie, sa se informeze despre eventualele intarzieri care se pot inregistra in graficul de circulatie.
“Companiile feroviare tin legatura operativ si centralizat astfel incat personalul de serviciu din trenurile aflate in parcurs si cel din gari sa colaboreze in luarea celor mai potrivite masuri pentru prevenirea situatiilor neplacute pentru calatori”, potrivit CFR.
Sursa foto: stirileprotv.ro
IN TIMP CE PENTRU CEI APROXIMATIV 14 000 DE ANGAJATI S-AU IMPUS CATE 8(OPT)ZILE DE CONTRACT SUSPENDAT DE FIECARE IN ANUL 2013, IN TIMP CE DREPTURILE BANESTI CASTIGATE DE ANGAJATI IN INSTANTA SUNT ESALONATE PE ANI DE ZILE , IN TIMP CE BANII SOCIETATII SUNT CHELTUITI PE ACHIZITII INUTILE “IN TOTALITATE LEGALE” LA PRETURI ASTRONOMICE SI SUPLIMENTATE DUPA BUNUL PLAC , IN TIMP CE CARMEN MARIA POPESCU, ALEXANDRINA GATEJ, CLAUDIU DUMITRESCU,DANA GALBEN RACHILA, MIU ILEANA, CRISTINA MANTESCU, ETC. IN MOD CIUDAT SI INEXPLICABIL SE MAI AFLA IN FUNCTII… “Bonusuri ILEGALE de peste un milion de euro la MINISTERUL TRANSPORTURILOR . Şi director şi administrator. O situaţie inedită a fost descoperită de auditorii de conturi la companiile feroviare – CFR Călători, CFR Marfă şi CFR SA. La aceste societăţi, directorii au beneficiat, pe lângă remuneraţia de director general, şi de indemnizaţie de membru în Consiliul de Administraţie. Totodată, inspectorii de conturi au constatat că membrii Consiliilor de Administraţie au primit ilegal şi indemnizaţii suplimentare pentru activitatea desfăşurată în cadrul comitetelor constituite în cadrul societăţilor respective. Ingineriile financiare regizate la CFR Călători de către managerul “Smart” Valentin Dorobanţu, au fost descoperite şi de către Curtea de Conturi a României. “Contractul de mandat a lui Valentin Dorobanţu a fost încheiat pe 26.04.2013, ( adică în timpul mandatului lui Relu Fenechiu), remuneraţia a fost stabilită în cuantum de 7.000 de euro net”, iar “contractele de mandat, prin care a fost stabilită remuneraţia netă a membrilor CA la nivelul sumei de 2.000 de euro şi suplimentar 250 de euro net pentru calitatea de membru în comitetele consultative organizate la nivelul CA, au fost încheiate în data de 24.04.2013″. Ulterior, “prin acte adiţionale la contractul de mandat anterior intrării în vigoare a OUG 51/2013, indemnizaţia lunară a membrilor CA a fost modificată la suma netă de 315 euro”. Mai mult, auditorii de conturi au constatat că “pe lângă bonusul anual care va fi acordat în funcţie de realizarea indicatorilor de performanţă, aceştia urmează să primească o indemnizaţie de performanţă trimestrială în cuantum net de 6.555 de euro”. Referitor la aceste ilegalităţi, Curtea de Conturi a concluzionat: “Începând cu data intrării în vigoare a OUG nr. 51/2013 compania a efectuat plăţi fără respectarea prevederilor legale în valoare brută estimată de 843.556 de lei, la care se adaugă impozitele şi taxele aferente cheltuieilor cu salariile, dobânzilor şi penalităţilor”