Un nou SERVICIU GRATUIT de CONSILIERE, in Bucuresti

Bucurestenii au la dispozitie din aceasta luna un nou serviciu de tip call center cu specific de consiliere pe probleme psiho-sociale, se arata intr-un comunicat remis marti presei de Primaria Sectorului 6.

Potrivit sursei citate, serviciul este parte integranta a proiectului “Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Centrului Social Multifunctional Harap-Alb”, derulat de Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 6.

Noul serviciu de tip call center functioneaza in intervalul orar 08.00-16.00 si ofera consiliere psihologica, orientare si informare pe probleme sociale unor persoane care au nevoie de indrumare si suport emotional, facand posibile interventii rapide in cazul unor situatii urgente. “La celalalt capat al firului se afla consilieri experimentati pe probleme psihologice, capabili sa asculte si sa detensioneze situatii familiale tensionate sau stari psihice conflictuale. Persoanelor care apeleaza li se ofera posibilitatea unei programari la cabinetul de consiliere psihologica ce functioneaza in cadrul Centrului Social Multifunctional Harap-Alb. Accesibil la numarul de telefon gratuit 0800.824.453, serviciul se adreseaza unor categorii sociale vulnerabile precum familii cu probleme psiho-sociale, persoane cu handicap, grupuri amenintate de excluziune sau marginalizare, copii sau tineri in pericol de abandon scolar etc.”, se spune in comunicat.

Citeste si: RELATIA CU PARINTII, principala PROBLEMA a celor care au sunat anul trecut la TELEFONUL COPILULUI

Proiectul “Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Centrului Social Multifunctional Harap-Alb” a fost finalizat in luna mai a anului trecut, fiind implementat prin intermediul unei finantari nerambursabile acordate prin Regio-Programul Operational Regional 2007-2013.

In urma implementarii proiectului, un numar de 290 copii cu varste intre trei luni si patru ani, din Sectorul 6, au sansa la educatie si beneficiaza de un loc in Centrul Social Multifunctional Harap-Alb. Se estimeaza ca 6.000 de persoane adulte vor primi servicii de consiliere si reintegrare sociala oferite in cadrul centrului. De asemenea, proiectul prevede ca 1920 parinti vor beneficia de terapie de grup si cursuri gratuite, conform sursei citate.

Citeste si: CALL-CENTER pentru semnarea PROBLEMELOR legate de urbanism, constructii, protectia patrimoniului si protejarea mediului

Printre rezultatele proiectului se mai numara cresterea spatiilor destinate serviciilor sociale de consiliere si integrare sociala, cresterea numarului de specialisti care se ocupa de cazurile sociale din comunitate, reducerea cererilor de servicii sociale nesolutionate, imbunatatirea serviciilor sociale oferite, accesibilizarea mediului fizic pentru persoanele cu dizabilitati si scaderea cheltuielilor la factura energetica prin amplasarea unor celule fotovoltaice.

Sursa foto: totb.ro