Vicepremierul GABRIEL OPREA, presedintele Uniunii Nationale pentru Progresul Romaniei (UNPR), a anuntat ca formatiunea politic ape care o conduce a strans deja peste 500.000 de SEMNATURI pentru sustinerea premierului VICTOR PONTA la ALEGERILE PREZIDENTIALE din noiembrie.
Totodata, el a precizat ca presedintii organizatiilor regionale continua actiunea de strangere a celor peste 162.000 de SEMNATURI pentru sustinerea candidaturii lui VICTOR PONTA, respectand astfel angajamentul de a obtine 1.000.000 de SEMNATURI la nivel national.
Citeste si: PONTA: Daca ma sprijina colegii, candidez la Cotroceni. Va fi un candidat comun PSD-UNPR-PC
“Obiectivul nostru strategic este de a strange 1.000.000 de SEMNATURI, la nivel national, pentru sustinerea premierului VICTOR PONTA la ALEGERILE PREZIDENTIALE. In urma sedintei de la Baia Mare am adoptat o rezolutie in care ne angajam sa obtinem cele 1.000.000 de SEMNATURI. Deja am strans, la nivel national, 500.000. Suntem convinsi ca VICTOR PONTA trebuie sa candideze la ALEGERILE PREZIDENTIALE din noiembrie. Este tanar, face parte din generatia care in 1989 a schimbat viitorul Romaniei”, a declarat liderul UNPR, potrivit Agerpres.
Oprea a spus ca desemnarea viitorului premier, dupa ALEGERILE PREZIDENTIALE, ar fi apanajul lui VICTOR PONTA: ”Este apanajul lui VICTOR PONTA sa aleaga premierul”.
Citeste si: Social-democratii vor ca Victor Ponta sa candideze la prezidentiale, sustine Dragnea
Pe de alta parte, intrebat unde se vede dupa ALEGERILE PREZIDENTIALE, vicepremierul Oprea a precizat ca, din punctul sau de vedere, primeaza interesul national.
”Voi fi oriunde va fi nevoie de mine, pentru ca din punctul meu de vedere interesul national primeaza”, a punctat Gabriel Oprea.
“Zeci de trenuri private circulă ilegal pe rutele CFR Călători. De câteva luni, câteva zeci de trenuri ale operatorilor feroviari privaţi de transport persoane circulă ilegal pe rute rentabile operate de CFR Călători, păgubind astfel, zilnic, compania de stat cu sume mari de bani. Operatorii privaţi beneficiază de subvenţii foarte mari pentru transportul de călători, în timp ce compania de stat se prăbuşeşte ca urmare a concurenţei neloiale. Astfel, prin acest mod de acordare a subvenţiilor, operatorii privaţi au încasat anual sume enorme de bani de la Ministerul Transporturilor. Între timp, Dorin Maer, Ştefan Roşeanu şi Valentin Dorobanţu, directorii impuşi politic la şefia companiei CFR Călători, din 2012 şi până în 2014, au fost preocupaţi să promoveze interesul operatorilor privaţi de transport persoane. Fiecare dintre aceştia a avut grijă ca în fiecare an să „ţeasă” mersul trenurilor în interesul operatorilor privaţi şi nicidecum al companiei de stat. Căpuşare subvenţionată. Când fostul ministru al Transporturilor, Ramona Mănescu, se pregătea să predea mandatul, iar Valentin Dorobanţu era încă manager privat la CFR Călători, s-a regizat o inginerie feroviară de proporţii. Legislaţia actuală stipulează că rutele feroviare de transport persoane nerentabile operate de CFR Călători, în regim social, adică trenuri personale (regio), pot fi exploatate de către operatorii privaţi pe baza unor subvenţii acordate de Ministerul Transporturilor. Însă tot legislaţia românească precizează că atribuirea rutelor nerentabile se face prin licitaţie, iar traseele adjudecate sunt incluse în mersul trenurilor care apare la sfârşitul fiecărui an. Dar fostul manager privat Valentin Dorobanţu, susţinut tacit de directorul Direcţiei Feroviare din Ministerul Transporturilor, Claudiu Dumitrescu, au acceptat ca pe mai multe rute rentabile operate de CFR Călători să fie introduse mai multe trenuri ale operatorilor privaţi. „S-au introdus ilegal mai multe perechi de trenuri personale (regio), la anumite ore de vârf, în aşa fel încât să fure călătorii companiei de stat. Însă trenurile private practică tarife mai mici decât CFR Călători ca urmare a subvenţiilor, ceea ce face ca tot mai mulţi călători să meargă cu trenurile private. În plus, dacă trenurile private circulă cu călători sau fără, cuantumul subvenţiei care se încasează este acelaşi. Practic, prin această manevră de concurenţă neloială, compania CFR este căpuşată cu acte în regulă, dar nimeni din Ministerul Transporturilor nu vrea să deranjeze interesele operatorilor privaţi”, a declarat un fost ministru al Transporturilor” Cealaltă firmă beneficiară a bonusurilor feroviare peste rând este Transferoviar Grup Cluj-Napoca. Astfel, de câteva luni, pe ruta Bucureşti- Ploieşti şi retur au fost introduse peste noapte, cinci perechi de trenuri regio. Însă această rută este operată de CFR Călători, fiind una dintre cele mai rentabile din România. Cu toate acestea, automotoarele firmei clujene controlate de Călin Mitică transportă zilnic între 600 şi 1.000 de călători. Cei care călătoresc cu Transferoviar Grup Cluj-Napoca sunt obligaţi să achite o rezervare de loc, de 1,5 lei, deşi la trenurile regio nu există şi nu se plăteşte rezervarea de loc. Astfel, călătorul, în loc să achite 7,5 lei pentru un bilet Bucureşti-Ploieşti, este obligat să mai dea în plus încă 1,5 lei, adică 9 lei, deşi firma beneficiază de subvenţie. Pe aceeaşi rută, un bilet emis de CFR Călători costă 7,5 lei, dar subvenţia încasată de compania de stat este mult mai mică decât firma clujeană. HA, HA, HA… „Am intervenit la cei abilităţi prin lege să reglementeze aceste situaţii, dar până acum nimic nu s-a întâmplat”, Vasile Secară, preşedintele Consiliului de Supraveghere al CFR
Astia chiar vor sa-l puna pe Ponta presedinte? Sa avem un presedinte plagiator? E jenant. Ar trebui sa gaseasca pe altcineva.
UNPR isi face treaba ca o sluga ce e. Acum 2 ani oprea il injura de moarte pe ponta si acum conduc tara. trist!