Valentin Dumitru Cimpuieru, directorul ROMATSA, a fost schimbat din functie prin decizia Ministerului Transporturilor. Acesta a fost inlocuit de catre Ioan Aurel Stanciu la conducerea Administratiei Romane a Serviciilor de Trafic Aerian.
Cimpuieru era directorul ROMATSA din ianuarie, atunci cand fostul sef al institutiei, Aleodor Francu a demisionat din functia de director general al ROMTSA, dupa ce premierul Victor Ponta a reclamat deficiente in gestionarea accidentului aviatic din Muntii Apuseni.
Citeste si: ROMATSA, urmarita penal pentru ABUZ in SERVICIU in DOSARUL ANGAJARILOR ILEGALE
Dupa accidentul aviatic din Muntii Apuseni, la 22 ianuarie, Aleodor Francu anunta ca si-a inaintat Consiliului de Administratie (CA) al ROMATSA demisia din functia de director general, “pentru linistea si stabilitatea institutiei”, dar ca nu are nimic sa-si reproseze.
“In atmosfera creata, nu mai puteam sa-mi exercit functia de manager. ROMATSA are nevoie de stabilitate. Nu am nimic sa-mi reprosez. Am demisionat numai pentru linistea si stabilitatea institutiei”, declara, la 22 ianuarie, Francu. In locul lui Francu, director interimar a fost desemnat Cimpuieru, cel care, luni, a fost demis si in locul sau a fost numit Ioan Aurel Stanciu.
Citeste si: ANGAJARI ILEGALE la ROMATSA: Printre persoanele vizate se afla si doi fosti consilieri ai lui Emil Boc
Acesta este general al Armatei Romane si a fost seful Statului Major al Fortelor Aeriene Romane in perioada 2009-2011.
Sursa foto: romatsa.ro
HOTII STRIGA HOTII? DACA FURA DIRECTORUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII? JALE MARE LA CFR CALATORI, DIRECTOAREA DE ACHIZITII IN “TOTALITATE LEGALE” ASCUNDE DOSARE DE ACHIZITII DE CORPUL DE CONTROL AL MINISTRULUI? Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap ? “Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat. Dupa mine, potopul! Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu.