Vizibilitatea eMAG in online dupa eroarea tehnica raportata în perioada Black Friday

Cei de la mediaTRUST au prezentat, marți, vizibilitatea brand-ului eMAG în mediul online, după anunțul oficial al reprezentaților companiei cu privire la eroarea tehnică înregistrată în perioada Black Friday.

Astfel, în perioada 24 noiembrie 2014, ora 10:00 – 25 noiembrie 2014, ora 14:00, eMAG a înregistrat 1.270 de mențiuni în mediul online dintre care 600 au fost înregistrat pe Facebook, 325 de mențiuni pe site-urile de știri, 230 de mențiuni pe Twitter și 115 de mențiuni pe bloguri.

Analiza a luat în calcul peste 2000 de publicații on-line, conturile publice de Facebook şi Twitter ale utilizatorilor români și peste 30.000 de bloguri şi forumuri. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).